کد خبر: ۱۶۸۴۴
زمان انتشار: ۱۰:۴۱     ۱۲ مرداد ۱۳۹۰
به گزارش بی باک، به دنبال هم گروه شدن تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران و بحرین در گروه پنجم آسیا كه در چارچوب بازی های مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل برگزار خواهد شد، از هم اکنون نارضایتی و نگرانی های مسئولان ورزشی بحرین آغاز شده است.

عبدالعزیر امین مربی تیم ملی بحرین به العربیه گفت: با توجه به حساسیت های پیش آمده فیفا نمی بایست این دو تیم را در یک گروه قرار می داد.

وی مدعی شد که ما هنگام وارد شدن به ایران امنیت خود را از دست می دهیم و ممکن است تماشاگران ایرانی که سابقه خشونت(!) با تیم های باشگاهی عربستانی را دارند، جان ما و بازیکنانمان را به خطر اندازند.

بر اساس این گزارش، راشد جمال بازیکن تیم ملی بحرین اعلام کرد، بهتر است بازی تیم ملی کشورش با ایران در یک کشور بی طرفی برگزار شود.

همچنین روزنامه "الوطن" بحرین فدراسیون فوتبال این کشور را به کوتاهی در این امر متهم کرد.

این روزنامه نوشت: مسئولان ورزشی بحرین می بایست فیفا را درجریان حساسیت های پیش آمده بین دو کشور همانند آنچه که بین ارمنستان و آذربایجان یا گرجستان و روسیه اتفاق افتاد، قرار می دادند.

گفتنی است بدنبال گسترده شدن موج بیداری اسلامی و کشیده شدن دامنه این انقلابها به بحرین، رژیم آل خلیفه با مساعدت رژیم آل سعود و برخی دیگر از حامیان خود، دست به جنایتهای زیادی علیه مردم این کشور زدند که با اعتراض ملتهای مسلمان منطقه و جهان مواجه شد و دانشجویان ایرانی نیز در حاشیه بازی تیمهای باشگاهی ایران با عربستان با سردادن برخی شعارها در حمایت مردم بحرین، نسبت به عملکرد آل سعود در بحرین اعتراض نمودند که البته در اتفاقی عجیب این امر با برخورد شدید و خشن نیروی انتظامی مواجه گردید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها