کد خبر: ۱۶۸۴۰۱
زمان انتشار: ۲۰:۰۶     ۰۲ مهر ۱۳۹۲
مدافع پيشين روسونري تاکيد کرد ميلان ديگر حق ندارد اشتباه کند.
ميلان از ابتداي فصل جاري سري A نيز نتيجه‌هاي خوبي نگرفته و در حالي که چهار هفته از آغاز اين رقابت‌ها گذشته است هشت امتياز با تيم‌هاي صدرنشين ناپولي و رم اختلاف دارد.

به گزارش فارس، روسونري همچنين با تيم‌هاي يوونتوس و اينترميلان نيز 6 امتياز اختلاف دارد که اين موضوع مائورو تاسوتي، مدافع پيشين اين تيم را به شدت ناراحت کرده است.

وي در اين مورد به شبکه اختصاصي ميلان گفت: بايد در ديدارهاي آينده به پيروزي برسيم تا بتوانيم به شرايط عالي برگرديم. البته بايد بگويم راهي طولاني تا پايان فصل پيش روي ما قرار دارد. اتفاقي که فصل گذشته نيز براي ما رخ داده بود و در اين فصل نيز رخ داده است. همواره جبران امتيازهاي از دست رفته بسيار سخت است زيرا ما همواره نمي‌توانيم منتظر امتياز از دست دادن ساير تيم‌ها باشيم.

وي افزود: فصل را زياد خوب شروع نکرديم و امتيازهاي زيادي هم از دست داديم. ديگر اين اتفاق نبايد رخ دهد. نمي‌توانيم در هر ديدار دو گل بخوريم. بايد اشتباه‌هايمان را رفع کنيم. ميلان ديگر حق اشتباه کردن ندارد.

ميلاني‌ها اميدوارند روز چهارشنبه و زماني که براي رويارويي با بولونيا به زمين اين تيم خواهند رفت به روزهاي خوب خود بازگردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها