کد خبر: ۱۶۸۳۸۶
زمان انتشار: ۱۹:۴۸     ۰۲ مهر ۱۳۹۲
دبيرکل فدراسيون فوتبال از تمديد يک هفته‌اي مرخصي کي‌روش خبر داد و درباره زمان اعلام نتيجه‌ بررسي‌هاي فدراسيون در پرونده‌ اتهامات داوران، گفت: پس از گرفتن تمامي مستندات و گزارش ها و انجام تحقيقات ميداني حداکثر تا دو هفته‌ ديگر نتيجه‌ را اعلام مي‌کنيم.
مهدي محمد نبي درباره پيگيري فدراسيون فوتبال در موضوع اتهام‌هاي وارد شده توسط محمد رويانيان و علي دايي به محسن قهرماني و برخي از داوران، اظهار کرد: من در جلسه ديروز که حدود چهار ساعت طول کشيد، حضور داشتم. آنها مواردي را مطرح کردند که برخي به صورت شفاهي و برخي هم به صورت کتبي بود. مخاطبين حرف‌هاي آنها هم فردا به فدراسيون فوتبال مي آيند تا توضيحات شان را ارائه کنند. فدراسيون پس از دريافت تمامي صحبت‌ها، مستندات و توضيحات کتبي تحقيقات ميداني را هم انجام مي‌دهد و بعد از بررسي تمامي جوانب اين مساله فکر مي‌کنم که حداکثر طي دو هفته‌ آينده نتيجه‌ را اعلام کنيم.

به گزارش ايسنا ، وي در واکنش به اين که در بيان اتهامات گفته شد که عده‌اي از مسئولان داوري فدراسيون در جريان برخي از مسائل قرار گرفته‌اند، پس چرا در زمان خودش واکنشي از خود نشان ندادند، نيز اظهار کرد: ما بايد ببينيم آن موارد چه بوده است. در حال حاضر آيت اللهي، نايب رييس اول فدراسيون و رييس کميته‌ رسيدگي به تخلفات اخلاق حرفه‌اي در فوتبال اين موضوع را رصد مي‌کند. اما آنچه که مسلم است، خود باشگاه‌ها بايد قواره‌شان را حفظ کنند که اين اختلالات در فوتبالمان وجود نداشته باشد، اين‌ها به ضرر فوتبال ايران است و به آن ضربه مي زند.

وي افزود: فدراسيون فوتبال 18 تيم ملي دارد و همين تيم‌ها گرفتاري‌هاي خاص خودشان را دارند. ما بر اوضاع فوتبال کشور نظارت مي‌کنيم، اما وظيفه ذاتي اين کار بر عهده خود باشگاه‌ها است. همچنين در اين راستا کميته‌هاي مختلف هم موارد را رسيدگي مي‌کنند. همه بايد کارشان را به درستي انجام دهند تا شاهد چنين مشکلاتي نباشيم. البته به فرمايش قرآن کريم "اصل بر برائت است" مگر اين که خلافش ثابت شود.

نبي در پاسخ به اين سوال که آيا ادله مطرح شده از سوي علي دايي محکم بود؟ گفت: بخشي از دلايلشان مکتوب و بخشي ديگر شفاهي مطرح شد و بايد بررسي شود ببينيم چه خواهد شد.

دبيرکل فدراسيون در پاسخ به اين سوال که کارلوس کي‌روش قرار بود امروز به تهران بيايد و چه شد که نيامد، نيز تصريح کرد: بله. او بايد امروز به تهران مي‌آمد، اما در تماس تلفني که با علي کفاشيان داشت، تقاضا کرد مرخصي ‌اش براي يک هفته‌ ديگر تمديد شود، کفاشيان هم پذيرفت. نتيجتا بليت او به سه شنبه آينده تغيير پيدا کرد.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا مطالبات او پرداخت شد؟ اظهار کرد: کي‌روش مطالباتش را تا پايان سال گذشته گرفته است. مطالبات شش ماه اول امسال هم در چند قسط به او پرداخت شده که يک قسط آن مراحل بانکي خود را سپري مي‌کند و مابقي ايام هم که هنوز باقي مانده است.

نبي در پاسخ به اين سوال که آيا مشکل او با سازمان ليگ حل شده است؟ نيز به ايسنا گفت: بله. در حال حاضر مشکلي وجود ندارد. او برنامه‌هايش را به سازمان ليگ ارائه کرده و بنده هم در اين راستا جلسه‌اي با مهدي تاج، رييس سازمان ليگ داشته‌ام. قرار است کليه مسابقات باشگاهي تا بيستم فروردين ماه سال 93 به پايان برسد و بعد از آن تمام ملي‌پوشان در اختيار کي‌روش و اين تيم باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها