کد خبر: ۱۶۸۲۹۱
زمان انتشار: ۱۳:۵۵     ۰۲ مهر ۱۳۹۲
اعضای تیم استقلال در کره تمرینات خود را پیگیری می کنند، اما مصدومیت دروازه بان اصلی تیم شرایط کل تیم را تحت تاثیر قرار داده است.
به گزارش 598 به نقل از خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ اعضای تیم استقلال در حالی برای دیدار با اف سی سئول آماده می شوند که مهدی رحمتی شرایط حضور در تمرینات این تیم را ندارد و مصدومیت از ناحیه دست وی را دچار مشکلات جدی کرده است.

گفتنی است؛ این بازیکن به همراه پزشک تیم و یکی از اعضای کادر فنی راهی بیمارستان معتبری در کشور کره شد تا دست خود را تحت درمان کامل قرار دهد.

رحمتی از دست خود سی تی اسکن گرفت و به اردوی تیم استقلال بازگشت تا پاسخ عکسبرداری، شرایط وی را برای دیدار مهم تیم مشخص کند.

شایان ذکر است؛ رحمتی جزء نفراتی است که حضورش در بازی با اف سی سئول حتمی و الزامی است و اگر وی با مصدومیت جدی روبرو شود، کل تیم و دیدار نیمه نهایی آبی ها، تحت تاثیر قرار می گیرند.

گفته می شود که وی مشکلی برای بازی کردن ندارد، اما مصدومیت و در دست وی عاملی است که رحمتی را از حضور در تمرینات منع کرده است.

** تبعیض انگلیسی ها در مورد بازیکنان استقلال

حضور رسانه های خبری از کشور انگلیس در حالی با موافقت آبی ها همراه شد که مسئولان پیش از حضور آنها تصور نداشتند که این حضور اعضای تیم را با مشکلات جدی روبرو کند، اما این اتفاق رخ داد و حضور این عده حواشی را در تمرینات تیمی به همراه داشت.

شایان ذکر است؛ خبرنگاران انگلیسی حاضر در تمرینات، سعی در انتخاب نفرات خاص از اعضای تیم استقلال را برای مصاحبه و گفتگو داشتند و تنها با نکونام و تیموریان گفتگو کردند، اما این موضوع باعث شد که برخی بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم استقلال به این موضوع معترض شوند و بحث هایی را مطرح کنند که حواشی زیادی را در تیم ایجاد کند. به همین دلیل امیر قلعه نوعی به سرپرست تیم اعلام کرد که از این پس حضور در رسانه ها در تمرینات استقلال ممنوع است، زیرا تمرکز و آرامش بازیکنان تیم به این دلیل به هم می ریزد و دچار مشکل می شود.

** بحث بازگشت معاون استقلال مطرح و جدی شد

اعضای تیم استقلال در کشور کره از مسائل مربوط به ایجاد تغییرات در باشگاه باخبر شدند.

گفتنی است؛ قرار بر این است که شرایط برای بازگشت یکی از معاونان تیم استقلال به تیم فراهم شود، زیرا دو معاون تیم استقلال در ابتدای فصل بدلیل مشکلات موجود و شرایطی که امیر قلعه نوعی خواستار اجرای آن در تیم شد، از استقلال جدا شدند، اما قرار بر این است که یکی از معاونان قدیمی به باشگاه بازگردد و تیم را همراهی کند.

شایان ذکر است؛ جویباری و امیری در ابتدای فصل بدون سر و صدا و جنجال از استقلال جدا شدند، اما عنوان شده است که شرایطی برای حضور یکی از جدا شده ها در تیم فراهم است و قرار بر این شده که این انتقال و بازگشت پس از بازگشت اعضای تیم استقلال از کشور کره انجام شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها