کد خبر: ۱۶۸۲۶
زمان انتشار: ۱۹:۱۹     ۱۱ مرداد ۱۳۹۰

بولتن نیوز : در حالی که محمد عباسی از سوی رئیس جمهور به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان به مجلس شورای اسلامی معرفی شده است اما برخی ها در اقدامی غیر اخلاقی و غیر حرفه ای پروژه تخریب وی را در دستور کار قرار داده اند . در همین زمینه یکی از برنامه هایی که در دستور کار این افراد قرار گرفته است انتشار اخبار دروغ و غیر واقعی به نقل از وی در رسانه ها است . اظهاراتی که نه تنها رنگی از واقعیت را به خود ندیده است بلکه شایعه و دروغی بیش نبوده و دور از شان فردی است که چندین سال سکان وزارتخانه ای را در اختیار داشته است .

این روزها نظر بسیاری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر روی گزینه پیشنهادی رئیس جمهور به دلیل عملکرد موفق وی در مباحث مدیریتی مثبت است اما با این حال این افراد تلاش می کنند به نحوی موضع مجلس را منفی نشان دهند . بالاخره این موضوع که عباسی می تواند رای مجلس را به دست بیاورد و به عنوان گزینه اول وزارت ورزش و جوانان بر کرسی این وزارتخانه تکیه بزند تا هفته آینده در مجلس بررسی می شود اما موضوعی که در این میان باقی می ماند این است تهمت و دروغ برای رسیدن به اغراض سیاسی نباید در رسانه ها باب شود و به عنوان یک عادت همیشگی در دستور کار افراد قرار بگیرد .

یکی از رسانه ها اخیرا در مطلبی با اشاره به ارسال نامه ای از طرف وزیر پیشنهادی ورزش به رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص موضوع رفع محرومیت تماشاگران تیم تراکتورسازی آورده است : سرپرست موقت وزارت ورزش و جوانان در نامه خود خطاب به کفاشیان آورده است:« با سلام. با توجه به پیگیری‌های مجدانه جناب آقای دکتر منادی، موضوع محرومیت این مجموعه از ورزشکاران تیم تراکتورسازی از حمایت تماشاگران، موجب دغدغه گروه کثیری از علاقمندان به ورزش شده است.با توجه به ضرورت آرامش در این امر مهم دستور فرمایید تا در صورت امکان رفع موانع گردد و موجبات خرسندی فراهم شود.» این رسانه تحلیل خود را نیز به مطلب اضافه کرده است : محمد عباسی با اخذ این تصمیم و ارسال نامه‌ای‌ دستوری به علی کفاشیان نشان داد به استقلال کاری فدراسیون‌های ورزشی نیز اعتقادی چندانی ندارد چرا که اگر جز این بود، وی در پاسخ به درخواست نمایندگان آذربایجان شرقی تاکید می‌کرد فدراسیون فوتبال به عنوان یک تشکل غیردولتی مختار است در مسائل مرتبط با فوتبال تصمیمات کارشناسی شده را اخذ کند و این تصمیمات لازم الاجراست،اما تلاش برای بی لغو حکم انضباطی رکن قضایی فدراسیون به دلیل جلب حمایت نمایندگان یک استان این واقعیت را رونمایی کرد محمد عباسی نیز همانند علی سعیدلو رئیس سابق سازمان تربیت بدنی تمایل دارد در امور فوتبالی دخالت داشته باشد تا در بین هواداران برخی تیم‌ها مقبولیتی خاص پیدا کند.

پیگیری های خبرنگار ما از فدراسیون فوتبال و صحبت با شخص محمد عباسی نشان می دهد که این نامه از اساس دروغ بوده است و اصلا وزیر پیشنهادی ورزش اعتبار خود را برای یک مسئله جزئی مخدوش نمی کند اما چرا باید یک موضوع از اساس دروغ در رسانه ها مطرح شود .امروز فضای کشور به سمتی است که همه باید تلاش کنیم فضای کار و پیشرفت در جامعه حاکم شود نه اینکه به کوچکترین بهانه و دستاویزی افراد آن هم با سوابق خوب را مورد حمله قرار دهیم و در این میان هم در جریانات سیاسی و به خصوص در مورد انتخاب وزرای پیشنهادی نباید از دایره انصاف خارج شد و خصومت های شخصی را با چاشنی دروغ و فریب به خورد نمایندگان و مردم داد .

آقای عباسی در طول سال های وزارت خود در وزارت تعاون همواره با یک مدیریت صحیح و انقلابی سهم بسزایی در پیشبرد روحیه تعاونگری در جامعه داشت و نشان داد مدیری است که فارغ از دغدغه های مدیریتی و سیاسی تنها به اداره صحیح مجموعه تحت نظر خود فکر می کند حال اگر بخواهیم این فرد را آماج حمله های خود قرار دهیم انصافا کاری دور از اخلاقیات شرعی انجام داده ایم . قضاوت را در این خصوص به مردم می سپاریم .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها