کد خبر: ۱۶۸۱۹۶
زمان انتشار: ۱۱:۱۲     ۰۲ مهر ۱۳۹۲
رئیس کمیته مسابقات گفت: زمان 2 دیدار معوقه استقلال پس از قرعه‌کشی جام حذفی و فردا اعلام خواهد شد.
غلامرضا بهروان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص عدم حضور تیم‌های بدهکار در لیگ دسته اول عنوان کرد: این مسائل مربوط به کمیته انضباطی می‌شود. تاکنون 6 تیم ابومسلم، نساجی مازندران، سایپای شمال، گهر دورورد، شهرداری یاسوج و استقلال اهواز بدهکار هستند و نمی‌توانند در رقابت‌های لیگ دسته اول شرکت کنند، البته قرار است برخی تیم‌ها تا پایان وقت اداری امروز مشکلشان را حل کنند.

وی ادامه داد: ما کارت بازی برای این تیم‌ها صادر نکرده‌ایم و اگر آنها مشکلات خود را حل نکنند طبیعتا از لیگ کنار گذاشته می‌شوند. تیمی که نمی‌تواند خودش مشکلش را حل کند شخص دیگری هم نمی‌توند این مسئله را برطرف کند. در صورتی که تیم‌ها مشکلشان را برطرف نکنند و در هفته اول حاضر نشوند طبق قانون از لیگ کنار گذاشته می‌شوند.

رئیس کمیته مسابقات در مورد اینکه در صورت کنار گذاشتن تیمی آیا جایگزینی برای آن تیم در نظر گرفته می‌شود یادآور شد: این موضوع را باید در هیئت رئیسه بررسی کنیم و پس از آن در این باره نظرمان را بدهیم.

رئیس کمیته مسابقات در مورد اینکه آیا تیم‌ها باید بدهی‌شان را پرداخت کنند یا راه حلی دیگری وجود دارد، افزود: این موضوع مربوط به کمیته انضباطی می‌شود و آنها در این باره تصمیم می‌گیرند.

بهروان در مورد زمان برگزاری بازی‌های معوقه استقلال خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌کردیم که استقلال به این مرحله صعود کند و خدا را شکر که چنین اتفاقی افتاد. به عنوان یک ایرانی بسیار خوشحال هستم که نماینده ایران در جمع 4 تیم برتر آسیاست. دیدارها معوقه استقلال هم پس از قرعه‌کشی جام حذفی مشخص خواهد شد و فردا این دیدارها را اعلام می‌کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها