کد خبر: ۱۶۸۰۴۳
زمان انتشار: ۲۱:۰۰     ۰۱ مهر ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال استقلال از بازيكنان يك اخطاره تيمش خواست كه هر طوري هست در سئول كارت نگيرند.
جدا از محروميت خسرو حيدري که مسلما به ضرر استقلالي‌ها تمام مي‌شود، 6 آبي‌پوش ديگر هم يک اخطاره هستند و اگر در بازي رفت با اف‌سي‌سئول اخطار بگيرند دو اخطاره مي‌شوند و بازي برگشت در تهران را از دست مي‌دهند.


همان‌طور که مي‌دانيد در ليگ قهرمانان آسيا برخلاف ليگ خودمان اگر‌ بازيکنان دو‌ اخطاره شوند محروم خواهند شد، البته‌ AFC براي کمک به تيم‌هاي حاضر در مرحله نيمه ‌نهايي اخطارهاي مرحله مقدماتي را بخشيده اما با اين وجود خسرو حيدري محروم است و نمي‌تواند در ديدار‌ رفت مقابل اف‌سي‌‌سئول بازي کند.


فرهاد مجيدي، ساموئل، صادقي، عمران‌زاده، نکونام و تيموريان، 6 آبي‌پوشي هستند که يک اخطاره‌اند و اگر در سئول کارت زرد بگيرند ديدار برگشت را از دست خواهند داد. 3 نفر از اين‌ 6 نفر فيکس تيم ملي هستند و امثال مجيدي و ساموئل هم مهره‌هاي ميدان ديده‌اي محسوب مي‌شوند.


در همين ارتباط امير قلعه‌نويي وقتي استقلال هنوز در تايلند بود اين 6 نفر را کنار کشيد و با آن‌ها به صورت خصوصي صحبت کرد: «ببينيد بزرگواران! ما‌ در مرحله حساسي هستيم و بايد مراقب باشيم. الان شما 6 نفر در آستانه محروميت قرار داريد در حالي‌که ما در بازي برگشت به همه شما نياز داريم و بايد آن روز بازي کنيد. در بازي چهارشنبه مراقب باشيد کارت نگيريد به خصوص آندو و جواد که پست بازي‌شان طوري است که احتمال اخطار گرفتنشان بيشتر است.»


قلعه‌نويي از محروميت خسرو در بازي رفت خيلي ناراحت است و حالا بايد مثل روز داربي جاي خالي خسرو را پر کند. احتمال دارد آندو به سمت راست برود و فردين عابديني هم بازي کند. حتي اين احتمال هست که مجيدي ثابت بازي کند، البته با توجه به شرجي بودن هواي سئول بايد همه جوانب را درنظر گرفت چون مجيدي ثابت کرده بازيکن‌90 دقيقه‌اي نيست.
روزنامه خراسان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها