کد خبر: ۱۶۷۹۷۵
زمان انتشار: ۱۹:۲۵     ۰۱ مهر ۱۳۹۲
کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اتفاقات بازي با سپاهان را بايد فراموش کنيم و پرسپوليس 5 هفته حساس پيش رو دارد.
محمد نوري در خصوص آخرين وضعيت خودش اظهار داشت: خدا را شکر پس از مصدوميت بدي که گريبان‌گيرم شد به بازي با سپاهان نرسيدم ولي بچه‌ها بازي خوبي را به نمايش گذاشتند اما متاسفانه با پرسپوليس برخورد خوبي نشد.

به گزارش فارس،وي افزود: من بايد البته در اول صحبت‌هايم براي استقلال در بازي مقابل سئول کره جنوبي آرزوي موفقيت کنم و اميدوارم اين تيم بتواند با موفقيت و يک پيروزي شيرين به ايران بازگردد چون لياقت آن را دارد.

کاپيتان قرمزپوشان در مورد بازي پرسپوليس و سپاهان نيز گفت: تيمي که از دقيقه دوم 10 نفره مي‌شود مشخص است در يک بازي حساس و پر استرس دچار مشکل مي‌شود. به نظر من اصلاً نمي‌شود در مورد بازي با سپاهان فني حرف زد چون با 10 نفره شدن و يک اشتباه فاحش از لحاظ روحي و رواني تيم ما بهم ريخت، اما پا پس نکشيد ولي چون بازي سنگين بود و يک يار کمتر داشتيم قطعا کفه ترازو به نفع سپاهان سنگيني مي‌کرد.

نوري خاطر نشان کرد: من کارشناس نيستم اما همه ديدند که چه اتفاقي افتاد و چرا کادر فني ما و مسئولان باشگاه معترض هستند. ما بازيکنان بايد بدانيم که آن بازي تمام شده و بايد با تمام تمرکزمان به فکر 5 بازي آينده که به نظر من بسيار حساس و سرنوشت ساز است باشيم.

نوري ادامه داد: ما بايد ببريم تا به صدر برسيم، اگر فرصت سوزي بکنيم و امتيازها را ساده از دست بدهيم قهرماني از دستمان مي‌پرد، همه مي‌دانند که براي پرسپوليس چه اتفاقي افتاد و نياز به باز کردن مسئله نيست، اما ما اگر در 4 يا 5 بازي آينده خود ببريم به صدر جدول برمي گرديم و نيم فصل دوم را با خيال راحت آغاز مي‌کنيم.

کاپيتان قرمز‌پوشان در پاسخ به سوالي که برخي‌ها معتقدند پرسپوليس هم مقابل سپاهان خوب بازي نکرد، گفت: بازي مقابل سپاهان آن هم در اصفهان با 11 نفر سخت است چه برسد از دقيقه 2 بازي بر روي يک اشتباه 10 نفره بازي کردن. اما من مطمئنم اگر 11 نفره بوديم همه چيز فرق مي‌کرد البته ديگر نبايد زياد نبايد درباره اين موضوع بحث کرد، چون مي‌ترسم خدايي نکرده آينده را از دست بدهيم.

نوري تاکيد کرد: پرونده بازي با سپاهان به نظر من بسته شد و ما بايد به فجري فکر کنيم که با تغيير مربي و يک برد به تهران مي‌آيد. ما بايد فجر را به هر قيمتي که شده شکست دهيم تا دوباره به بالاي جدول برسيم، شکست سپاهان براي ما با ارزش بود اما همه چيز دست به دست هم داد تا ما شکست بخوريم ولي بايد بهترين درس را از اين بازي‌ها بگيريم و سريعا به شرايط ايده‌آل برگرديم.

هافبک قرمزپوشان درباره عملکرد خوبش در ديدار دوستانه نيز گفت: من سعي کردم در ديدار دوستانه پس از بازي با سپاهان کمي وضعيت خودم را بسنجم که خوشبختانه مشکلي نداشتم و با خيال راحت مي‌توانم مقابل فجر به ميدان بروم. ما هرگز نبايد فجر را دست کم بگيريم چون آنها بسيار جوان و پرانگيزه هستند. از طرفي ديگر ما هم مي‌خواهيم به بالاي جدول برسيم و به نظرم بدون عجله و با تمرکز بالا البته با تشويق پرشور هواداران که فقط تيم خودشان را تشويق مي‌کنند وبه داور و حريف کاري ندارند به سه امتياز مي‌رسيم و با خيال راحت به بالاي جدول برمي‌گرديم چون خوشبختانه پتانسيل تيم ما براي رسيدن به صدر جدول و قهرماني بسيار خوب و در شرايط ايده‌الي است، فقط اميدوارم ديگر اسير اتفاقات فوتبال، حاشيه‌ها و برخي مسائل غير فني نباشيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها