کد خبر: ۱۶۷۹۵۰
زمان انتشار: ۱۹:۱۷     ۰۱ مهر ۱۳۹۲
تمرين امروز پرسپوليس در شرايطي برگزار شد که علي دايي به دليل حضور در فدراسيون فوتبال در تمرين امروز غايب بود.

 تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس از ساعت 16 و 30 دقيقه امروز در ورزشگاه درفشي‌فر دنبال شد.

در اين تمرين ابتدا بازيکنان پرسپوليس بدن‌هاي خود را گرم کردند و سپس با حفظ توپ و پرسينگ به مرور کارهاي تاکتيکي و دويدن‌هاي سرعتي پرداختند.

*علي دايي در تمرين امروز غايب بود. او همراه با رويانيان به فدراسيون فوتبال رفته بود.

*حدود 30 هوادار در تمرين امروز حضور داشتند و نظاره‌گر عملکرد قرمزپوشان بودند.

*علي‌رغم اعلام سايت باشگاه، مهرداد پولادي امروز استوک ورزشي به پايش نکرد و با اعلام پزشک سرخپوشان از روز چهارشنبه همراه با کفش و کفي مخصوص، اين بازيکن بر روي چمن تمرينات خود را آغاز خواهد کرد.

*با توجه به نبود دايي امروز تقريباً بيشتر امور به دست کريم باقري بود.

*اما يکي از عجيب‌ترين تمرينات امروز پرسپوليس مخصوص دروازه‌بان‌ها بود، سه دروازه‌بان به همراه غلامپور در يک خط مي‌ايستادند و به نفر پنجم که در دروازه مي‌ايستاد با همديگر شوت مي‌زدند. با اين تمرين که بسيار شاداب هم بود دقايقي شادي و خنده به اردوي سرخپوشان آمده بود.

*در هنگام کارهاي ترکيبي در تمرين امروز محمد نوري به ترکيب اصلي برگشته بود البته تمرين امروز طوري انجام مي‌شد که مثل اينکه از قبل با نوشته‌هاي دايي به اعضاي کادر فني برنامه‌ريزي شده بود.

*در حاشيه تمرين امروز پيام صادقيان که گفته مي‌شد به دليل مصاحبه عليه داور بازي پرسپوليس و سپاهان به کميته انضباطي دعوت شده اين موضوع را تکذيب کرد.

*دروازه‌بانان پرسپوليس امروز به صورت يکدست با لباس‌هاي متحدالشکل به تمرين پرداختند.

*علي‌رغم گذشت چند روز از بازي پرسپوليس و سپاهان اما همچنان سوژه اصلي قرمزپوشان بازي روز جمعه و شکست مقابل نماينده اصفهان است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها