کد خبر: ۱۶۷۸۵۸
زمان انتشار: ۱۳:۴۲     ۰۱ مهر ۱۳۹۲
مدیرعامل باشگاه استقلال در طبقه یازدهم هتل لکزینگتون مستقر شد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ امیر قلعه‌نویی صبح امروز در هتل محل اقامت استقلالی‌ها جلسه آنالیز اف سی سئول را برگزار کرد. آبی پوشان در این جلسه به آنالیز فیلم نقاط ضعف و قوت حریف در دیدار با الاهلی عربستان پرداختند.

 

* با توجه به عقب کشیده شدن ساعت ایران، فاصله زمانی کره با ایران 6 ساعت شده است.

 

* میرشاد ماجدی و علی امیری هر روز به یک کشتارگاه اسلامی می روند و گوشتی که ذبح اسلامی شده را به اردوی استقلال می آورند تا بازیکنان گوشت حلال مصرف کنند.

 

* قبل از شروع تمرین صبح امروز سرمربی استقلال شاگردانش را جمع کرد و برای دقایقی با آنها به صحبت پرداخت. وی ضمن تاکید اهمیت بازی روز چهارشنبه خطاب به آنها گفت: «این همه سختی کشیده اید و از خانواده‌هایتان دور هستید اما در نهایت باید به هدفی که دارید برسید. استقلال تا به اینجا با کمک خدا و اهل بیت و همت شما به این مرحله رسیده و باید قدر این فرصت را بدانید.»

 

* سرماخوردگی نکونام و مهدی رحمتی هم بهبود یافته است و آنها هم مشکلی ندارند.

 

* احمد جمشیدیان با رفع آسیب دیدگی کاملا به شرایط مسابقه رسیده و کادر فنی استقلال نسبت به عملکرد این بازیکن رضایت دارد.

 

* بازیکنان در حین تمرین در خصوص زمان ورود فتح الله زاده به اردو از یکدیگر سوال می پرسیدند. برخی از بازیکنان با کنایه می گفتند حاجی کی می سرد پول توجیبی از او بگیریم؟!

 

* استقلال هیچ مصدومی ندارد و همه بازیکنان آماده هستند. فقط خسرو حیدری که 2 اخطاره و محروم شده به ایران بازگشته است.

 

* ایرانی های مقیم سئول هم تک و توک به تمرین استقلال می آیند.

 

* رئیس هیئت مدیره استقلال در تماس با قشقاوی معاون کنسولی مجلس شورای اسلامی از وی خواست تا با سفارت ایران در کره جنوبی تماس گرفته و به آنها اطلاع دهد که نماینده ایران بازی مهمی در پیش دارد تا به نوعی سفارت ایران دراین کشور هوای استقلالی ها را داشته باشد. البته مسئولان سفارت ایران در کره بر خلاف سفارت ایران در تایلند رابطه خوبی با استقلالی ها داشته و به هنگام ورود اعضای تیم به این کشور به استقبال نماینده ایران رفتند.

 

* دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با حضور تیم های اف سی سئول کره و استقلال ایران که چهارشنبه 3 مهر 1392 در ورزشگاه جام جهانی سئول برگزار می شود را بنجامین ویلیامز  از استرالیا به عنوان داور وسط، متیو جیمز کرم و هاکان آناز از استرالیا به عنوان کمک داور اول و دوم قضاوت خواهند کرد. همچنین کریشانتا هتیکان کاناماگ از سریلانکا به عنوان داور چهارم با تیم داوری این بازی همراه خواهد بود. لازم به ذکر است که بیستا ماهش از نپال به عنوان ناظر بازی و کریشنان ویسوا ناتان از سنگاپور به عنوان ناظر داوران در این بازی حضور خواهند داشت.

 

* نشست خبری سرمربیان دو تیم استقلال و اف سی سئول روز سه شنبه برگزار می شود. با توجه به اینکه  ساعت ایران یک ساعت به عقب آمده و فاصله زمانی با کشور کره حدود پنج و نیم ساعت شده است نشست خبری ساعت 11 به وقت محلی کره و 5:30 صبح به وقت ایران برگزار می شود.

 

* علی فتح الله زاده که عصر امروز به وقت کره به اردوی تیمش اضافه شد مستقیما به اتاقش در طبقه یازدهم هتل رفت و به هنگام صرف شام با اعضای کادر فنی و بازیکنان استقلال رو در رو شد. وی به محض حضور در رستوران هتل لگزینگتون با تک تک بازیکنان و کادر فنی استقلال دست داد و به آنها خسته نباشید گفت. کادر فنی تیم استقلال نیز در خصوص آخرین وضعیت آبی پوشان در هتل و امکانات در اختیار گذاشته شده توسط کره ای ها با فتح الله زاده به صحبت پرداخت.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها