کد خبر: ۱۶۷۵۵۹
زمان انتشار: ۱۸:۳۹     ۳۱ شهريور ۱۳۹۲
مدير تيم فوتسال گيتي‌پسند گفت: سه روز ابتداي هفته ملي‌پوشان در اردو هستند، يک روز قبل از بازي هم نبايد تمرين سنگين انجام داد و عملا يک روز در هفته بازيکنان‌مان را داريم.
محمدحسين عراقي‌زاده در مورد اينکه گفته مي‌شود باشگاه گيتي‌پسند به تيم ملي بازيکن نمي‌دهد، اظهار داشت: روز 25 شهريور به فدراسيون فوتبال و آقاي افتخاري نامه زديم که با توجه به اينکه بچه‌هاي ملي‌پوش‌مان را از ابتداي فروردين ماه در اختيار تيم ملي قرار داده‌ايم و به مسابقات داخل سالن آسيا رفته‌اند و پس از آن جام باشگاه‌هاي آسيا را پيش رو داشتيم که بلافاصله بعد از آن هم ليگ برتر آغاز شد، هفته دوم که به اتمام رسيد اعلام کردند ملي‌پوشان بايد هفته‌اي سه روز به اردو بيايند، که ما مي‌گوييم شش ماه بازيکنان‌مان در اختيار تيم ملي و جام باشگاه‌هاي بودند، با اين فشاري که به بازيکنان وارد مي‌شود، سخت مي‌توان به کار ادامه داد.

به گزارشش فارس، وي ادامه داد: طاها مرتضوي، محمد کشاورز و محمد طاهري به خاطر برنامه فشرده سه روز حضور در اردوي ملي و بعد همراهي تيم در ليگ، احساس درد دارند. ما نمي‌گوييم ملي‌پوشان‌مان را به گرندپريکس نمي‌دهيم، مي‌گوييم برنامه‌ريزي بايد اصولي باشد. ما 6 ملي‌پوش داريم که شنبه، يکشنبه و دوشنبه در اردوي تيم ملي‌اند، سه‌شنبه به ما مي‌رسند که روز چهارشنبه هم نمي‌توان تمرين سنگين انجام داد و پنجشنبه مسابقه داريم. در واقع براي ليگ، ما تنها يک روز بازيکن ملي‌مان را داريم. اين را هم در نظر بگيريد که باشگاه‌داري در ايران از نظر اقتصادي بازگشتي ندارد. نه اسپانسر داريم و نه پخش تلويزيوني.

مدير تيم فوتسال گيتي‌پسند خاطرنشان کرد: محمد کشاورز کاپيتان ما و تيم ملي و در واقع سرمايه فوتسال ايران است و بايد او را حفظ کرد و در جام‌هاي معتبر از او استفاده کرد. ببينيد الان براي گرندپريکس، ليگ 20 روز تعطيل مي‌شود. منِ باشگاه‌دار از آخرين گرندپريکسي که ايران در آن شرکت کرد، بازيکن سالم را تحويل تيم ملي دادم و مصدوم تحويل گرفتم که چند ماه را عملا از دست داد. مصطفي نظري آنجا رباط صليبي پايش پاره شد و کسي هم نپرسيد که من با نبود او، چقدر ضرر کرده‌ام.

عراقي‌زاده گفت: ما هفته اول به خاطر افتخاري، بازيکنان‌مان را به تيم ملي داديم، احمد اسماعيل‌پور مصدوم شد و بازگشت، ما هفته دوم نامه داديم که شرايط براي ما سخت است و حالا هم منتظريم ببينيم چه تصميمي گرفته مي‌شود. ما آماده تعامل هستيم، بايد جلسه‌اي گذاشته شود و راهکاري پيدا کنيم. ما هم قبول داريم تيم ملي در اولويت است اما باشگاه هم ضرر نکند. گيتي‌پسند هم ببيند ضرر مي‌کند مثل خيلي‌هاي ديگر مي‌گويد کنار مي‌کشد.

وي در مورد حاشيه‌هايي که گريبانگير گيتي‌پسند‌ي‌ها شده و اينکه گفته مي‌شود اين حواشي از سوي سرمربي سابق اين تيم شکل گرفته، اظهار داشت: اين نام را تاييد نمي‌کنيم، ما اسم شخص خاصي را نمي‌آوريم. يک اختلافاتي وجود دارد که بايد حل شود.

عراقي‌زاده در مورد اينکه لک اعلام کرده بازيکنان‌مان را از هفته آينده به تيم ملي مي‌دهيم، تاکيد کرد: من هنوز لک را نديدم. جلسه هم‌انديشي که روز گذشته برگزار شد و تنها 6 سرمربي در آن شرکت کردند، مربي ما هم يکي از آنها بود، چون به فدراسيون و برنامه‌هايش احترام مي‌گذاريم. ما مقابل فدراسيون موضع نگرفته‌ايم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها