کد خبر: ۱۶۷۵۵۶
زمان انتشار: ۱۸:۳۷     ۳۱ شهريور ۱۳۹۲
کانون هواداران باشگاه داماش گيلان در مورد اتفاق هاي رخ داده در ديدار با تراکتورسازي بيانيه‌اي منتشر کرد.
 کانون هواداران باشگاه داماش گيلان بيانيه اي در مورد ديدار داماش و تراکتورسازي در هفته دهم ليگ برتر که با پيروزي يک بر صفر اين تيم به پايان رسيد منتشر کرده که نسخه اي از اين بيانيه اي در اختيار خبرگزاري فارس قرار گرفته است. متن بيانيه به شرح زير است:

اين بار نه سوژه حواشي پيرامون تيم است و نه هدف اتفاقات بد روي داده شده در ورزشگاه. نه مي خواهيم از پليدي ها بگوييم و نه نيت مان بازدارندگي است. امروز فقط و فقط مقصود تقدير است و پاسداشت از گروهي عاشق دل پاک، که هيچ ندارند و هيچ نمي خواهند به جز سرافرازي و سربلندي عشقي واحد به نام داماش شهرباران. همه ي آن دل پاکاني که آدينه آمدند و از حنجره هاي خود براي پيروزي معشوق شان مايه گذاشتند تا حاصل شود کاميابي که همه منتظرش بوديم.

حالا پسران شهر باران به پشتوانه هزاران هواداري که ثابت نموده اند هميشه هستند و خواهند بود و به بهترين طريق ممکن يار دوازدهم بودن را به جامعه فوتبال ايران نشان مي دهند، گام به زمين مسابقه مي گذارند. اين بار نه تحريک و توهين هواداران رقيب و نه وسوسه حس برتري خواهي نتوانست به بدخواهان ديارمان گزکي بدهد. اين روزها مربيان و بازيکنان رقيب در شهر باران هاي نقره اي تشويق مي شوند تا ما ساکنان کناره ي کاسپين شاخه زيتون صلح و دوستي را به ميهمانان مان هديه کنيم.

اينکه غريبه هاي آشنا به انتظار نشسته اند تا شايد دوباره خنجري بر پشتمان بزنند را همه مي دانيم و يزدان را شاکريم که عاشقاني دل پاک در کنار داماش مان هستند که از آسيب رسيدن به آن جلوگيري مي کند.

امروز روز شادماني است، نه فقط به سبب نتايج درخشان داماش شهرباران – که البته دل شاديم و مفتخر به آن – اما اين بار دليل شادماني ما، هواداراني هستند که بيشتر از همه احساس تکليف مي کنند و زودتر از سايرين به ميدان مي آيند و قاطع تر از همه فرياد مي زنند: يک تيم داريم تو ايران ، داماش شهرباران.

داماش به راستي اين روزها براي گيله مردان و گيله زنان نه فقط يک تيم، که نمادي است از ايستادگي و سرافرازي و پرچم داري از تاريخ پرافتخار ديارمان. داماش و داماشي پس از اين سال ها در تاريخ اين خطه خواهد ماند و نام بزرگش هم معنا خواهد بود با صرف فعل خواستن گيلک ها...
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها