کد خبر: ۱۶۷۳۸۱
زمان انتشار: ۱۰:۱۷     ۳۱ شهريور ۱۳۹۲
مي‌گويند تنها كسي كه مي‌تواند فتح الله زاده را راضي به بازگرداندن جباري كند همين منصورپورحيدري است.

598؛ پرونده بازگشت جباري به استقلال زودتر از آنچه تصور مي‌شد، بازشده است! حتي به نيم فصل سيزدهم هم نرسيديم كه خبر از بازگرداندن جباري به استقلال گوش تا گوش باشگاه استقلال را فراگرفته است. در اين ميان كه هر لحظه به زمان بازگشت جباري نزديك مي‌شويم، اصفهاني‌ها مي‌كوشند دلايل عامه‌پسندي را در جدايي شماره هشت به خورد رسانه‌ها بدهند.

 

آنها معتقدند اختلاف‌هاي اين بازيكن با كرانچار و بي‌نظمي عامل اصلي كنارگذاشتنش از ليست بوده اما هيچ كس نيست كه نداند اگر جباري همين حالا هم بخواهد در سپاهان بازي كند مديران اين باشگاه او را بازخواهند گرداند اما مساله اينجا است كه جباري آب پاكي را روي دست مسوولان باشگاه سپاهان ريخته و اعلام كرده ديگر دوست ندارد در اصفهان به فوتبال ادامه دهد!

 

به اين ترتيب جدايي جباري از سپاهان را بايد قطعي بدانيم. شماره هشت ديگر براي سپاهان بازي نخواهد كرد و مسوولان اين باشگاه نيز در نيم فصل دوم نام وي را از ليست خارج مي‌كنند تا بيش از اين بابت عقد قرارداد با جباري مورد سرزنش هواداران ناراضي خود قرارنگيرند.

 

اين جدايي اما منتج بازگشت شماره هشت به استقلال خواهد شد. خبري كه برخي را خوشحال مي‌كند و برخي را ناراحت. در اين ماجرا غالب نگاه‌ها به علي فتح الله زاده است؛ مردي كه بابت مصاحبه‌هاي تند و بي‌پرواي جباري عليه خودش به شدت ناراحت است و بارها اعلام كرده تا وقتي او در باشگاه استقلال مديريت مي‌كند اين بازيكن در استقلال ديده نخواهد شد.

 

اهرم‌هاي فشار اما براي راضي كردن فتح الله زاده به بازگرداندن جباري از ابتداي هفته كار خود را آغاز كرده‌اند. يكي از اين اهرم‌هاي فشار كه حرفش در باشگاه استقلال به شدت خريدار دارد، منصور پورحيدري است.

 

مردي كه به قول معروف حرفش هم نزد امير قلعه نويي برو دارد و هم علي فتح الله زاده. مي‌گويند تنها كسي كه مي‌تواند فتح الله زاده را راضي به بازگرداندن جباري كند همين منصورپورحيدري است. در همين راستا شنيده شده حتي صحبت‌هاي مقدماتي براي راضي كردن فتح الله زاده از جانب پورحيدري انجام شده اما اين شايعات را پورحيدري تكذيب مي‌كند.

 

منصور منتظر است امير قلعه نويي از سفر شرق آسيا بازگردد و قبل از گفتگو با فتح الله زاده با امير صحبت‌هايي انجام دهد. تلاش او براي اينكه جباري به استقلال برگردد، قطعي است.

 

منصور پورحيدري در اين باره مي‌گويد: «جباري اكنون بازيكن آزاد نيست و همچنان بازيكن سپاهان محسوب مي‌شود. تا وقتي باشگاه سپاهان به طور قطع با جدايي اين بازيكن موافقت نكند بالطبع ما هم براي بازگشت او مذاكراتي را انجام نمي‌دهيم. منتظريم تا باشگاه سپاهان ابتدا تكليف جباري را مشخص كند و بعد از آن ما اقدام كنيم.»

 

از پورحيدري درباره اينكه چه اقدام‌هايي را در دستوركارش قرارخواهد داد پرسيديم كه او اين پاسخ را داد: «بازگشت جباري به استقلال پروسه زمان بري است اما سعي مي‌كنم اين كار را انجام بدهم. جباري مصاحبه‌هاي بدي را عليه علي فتح الله زاده انجام داده و مديرعامل باشگاه استقلال هم حق دارد كه از دست اين بازيكن ناراحت باشد و اعلام كند كه هرگز او را نمي‌خواهد. ابتدا با امير قلعه‌نويي حرف مي‌زنم و بعد سعي مي‌كنم فتح الله زاده را بابت بازگرداندن جباري راضي كنم. اينكه چه قدر بتوانم موفق بشوم مشخص نيست اما مي‌دانم كه جباري سرمايه باشگاه استقلال و با اينكه رفتار مناسب و حرفه‌اي نداشته بايد به خانه‌اش برگردد از طرفي نظر علي فتح الله زاده هم شرط است و اين طور نمي‌شود كه هر بازيكني به خودش اجازه بدهد ولو به خاطر مشكلات مالي به مديرعامل باشگاه حرف‌هاي نامربوط بزند. بازيكنان بايد اصول حرفه‌اي را ياد بگيرند و متاسفانه جباري در اين ماجرا حرفه‌اي عمل نكرد و ديديم خيلي زود از رفتن به سپاهان پشيمان شد. در اين ماجرا هم باشگاه سپاهان ضرر كرد و هم استقلال با اين حال معتقدم بايد با ماجراي رخ داده پدرانه برخورد كنيم.»

 

با اين تفاسير جباري در نيم فصل به استقلال بازخواهد گشت اما يافتن پاسخ اين سوال هم ضروري است كه بدانيم برنده و بازنده اين اتفاقات چه كسي بود؟ جباري يا علي فتح الله زاده كدام يك بردند و كدام يك باختند؟ ! البته مي‌شود هر دو را با ادله‌اي هم برنده ناميد و هم بازنده!

سایت گل

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها