کد خبر: ۱۶۷۱۷
زمان انتشار: ۱۲:۰۹     ۱۰ مرداد ۱۳۹۰
رئيس پليس اطلاعات و امنيت عمومي قم گفت: در يك تا دو ماه آينده كاري خواهيم كرد كه حتي يكي از گيرنده‌هاي ماهواره بر روي پشت بام واحدهاي مسكوني و غيرمسكوني نباشد.
به گزارش فارس  به نقل از ستاد احياي امر به معروف و نهي از منكر استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمين غلام‌حيدر حيدري در هم‌انديشي امر به معروف و نهي از منكر كه در سالن اجتماعات سازمان تبليغات اسلامي استان قم برگزار شد، با ابراز خرسندي از بهبود وضعيت امر به معروف و نهي از منكر در استان قم اظهار داشت: بنده هيچگونه استرسي براي موضوعات امر به معروف و نهي از منكر در استان قم احساس نمي‌كنم و امروز مي‌توانيم با قدرت هر چه بيشتر با باندهاي فساد سازمان‌يافته كه همه ارزش‌هاي ديني ما را هدف قرار داده‌اند، برخورد كنيم.
وي تهديدات دشمنان عليه ارزش‌هاي ديني و اسلامي را گسترده خواند و گفت: امروز دشمن با همه وجود، تمام مواضع و اركان دين و اخلاق و ارزش‌هاي ديني و قرآني و اصول و فروع دين را مورد هدف قرار داده و با هر وسيله ممكن در هر زمان ممكن وارد عرصه مي‌شود.
حيدري اضافه كرد: در چنين شرايطي انسان بايد جاهل باشد كه در برابر امر به معروف و نهي از منكر مقاومت كند و از آمران به معروف حمايت نكند.
رئيس پليس اطلاعات و امنيت عمومي قم با اشاره به حوادث اخير در برخي شهرهاي كشور كه موجب مجروح‌شدن آمران به معروف شده است، اظهار داشت: اگر دشمن اين اجازه را به خود مي‌دهد كه در تهران شيشه نوشابه را بشكند و در چشم آمر به معروف فرو كند و اگر در برابر آمر به معروف قمه مي‌كشد به خاطر خشم از تاثيرگذاري امر به معروف و نهي از منكر است.
وي ادامه داد: دشمن از امر به معروف و نهي از منكر ضربه خورده و عصباني است و اگر بناست دشمن در برابر احياي اين فريضه الهي عصباني باشد، بايد آنقدر دشمن را عصباني كرد كه از عصبانيت بميرد.
حيدري با بيان اينكه قم الگو و نمونه احياي امر به معروف و نهي از منكر است، تصريح كرد: بايد تيم‌هاي ويژه‌اي از اين استان به ساير استان‌هاي كشور اعزام شوند تا عواملي كه منجر به موفقيت در اين عرصه شد را براي ساير استان‌ها تشريح كنند.
وي با اشاره به هماهنگي و تعامل مناسب بين نيروي انتظامي و دستگاه قضايي در برخورد با ناهنجاري‌ها اظهار داشت: بنده در دوران خدمتم چنين سيستم قضايي خوبي را تجربه نكرده‌ام.
رئيس پليس اطلاعات و امنيت عمومي قم از تشديد برخورد با هنجارشكنان خبر داد و گفت: نبايد در برابر كساني كه حرمت مردم و جايگاه قم را زيرپا مي‌گذارند سكوت كرد، بلكه بايد به شدت با اين گونه افراد برخورد شود.
وي بيان داشت: در يك تا دو ماه آينده كاري خواهيم كرد كه حتي يكي از گيرنده‌هاي ماهواره بر روي پشت بام واحدهاي مسكوني و غيرمسكوني نباشد.
وي ادامه داد: نيروي انتظامي در اين زمينه با كسي تعارف ندارد و اگر در برابر اجراي قانون ايستادگي كند با وي طبق قانون برخورد مي‌شود.
حيدري خطاب به روساي كلانتري‌ها و پاسگاه‌هاي انتظامي گفت: شما واردكنندگان، توزيع‌كنندگان و نصابان تجهيزات ماهواره‌اي را شناسايي و به ما معرفي كنيد و ما هم قول مي‌دهيم كه به لطف الهي نگذاريم حتي يك ديش ماهواره در منظر عمومي رويت شود.
وي تصريح كرد: در ماه گذشته از طريق تماس‌هاي مردمي و تعقيب و گريز نيروهاي پليس، چند‌ نصاب ماهواره در قم دستگير شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
-
۱۲:۴۶ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
تاکی؟؟
دیش+ریسیور+ متعلقات با60000تومان فراهم میشود.
لطفابه فکرکار فرهنگی عمیق ومدت دارباشید
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها