کد خبر: ۱۶۷۱۶۵
زمان انتشار: ۱۹:۴۰     ۳۰ شهريور ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: پريرا بايد دقتش در زدن ضربات آخر را بيشتر کند.
حسين فرکي درباره پيروزي تيمش مقابل سايپا اظهار داشت: بازي بسيار خوبي مقابل سايپا انجام داديم. برد خوبي بود و خوشحالم که 3 امتياز را در خانه گرفتيم. ما پيش بيني مي کرديم بتوانيم اين پيروزي را بدست آوريم اما محکوم به برد بوديم. صدرنشيني تلاش بيشتر مي طلبد و براي اينکه بتوانيم در صدر بمانيم بايد سايپا را مي برديم.

به گزارش اوج ، وي ادامه داد: ما سايپا را خيلي خوب مي شناختيم. اين تيم گل خورده بسيار کمي داشت و از بازيکنان تکنيکي و تاکتيکي خوبي سود مي برد. آنها بسيار تاکتيکي بازي کردند اما با جنگندگي و دوندگي توانستيم پيروز شويم. بسيار با انگيزه بوديم و به هدفمان رسيديم. خوشحالي ام از اين بابت است که تحت هيچ شرايطي پا پس نمي کشيم.

سرمربي فولاد همچنين گفت: ما مدام در تمرينات به بازيکنان توصيه مي کنيم غرور آنها را نگيرد. صدرنشيني بسيار مهم است اما غرور که چيز خوبي نيست احتمال دارد به واسطه اين صدرنشيني به سراغ بازيکنان بيايد. ما براي تثبيت صدرنشيني نبايد مغرور شويم و قطعا اگر اينطور شويم، نتايج ناخوشايندي برايمان دارد.

فرکي در پاسخ به اين پرسش که آيا فولاد مي تواند تا پايان فصل صدرنشين بماند، گفت: ما تلاشمان براي رسيدن به اين هدف است اما در فوتبال چيزي قابل پيش بيني نيست و شکست ها و پيروزي ها طبيعي است. ما اميدواريم قهرماني ليگ در پايان فصل شامل حالمان شود و بايد براي رسيدن به اين مهم کمتر اشتباه داشته باشيم.

سرمربي فولاد درباره بازي هاي ليگ تاکيد کرد: قشنگي رقابت هاي ليگ به اين است که اصلا نمي شود بازي ها را پيش بيني کرد. جذابيت ليگ به حساسيت آن است و ليگ امسال بسيار سخت و حساس است.

وي درباره پريرا عنوان کرد: پريرا بايد دقتش در زدن ضربات آخر را بيشتر کند. او اگر اين مساله را رعايت کند، مي تواند آقاي گل شود.

فرکي درباره اظهارات بختيار رحماني مبني براينکه بدون اجازه فرکي به خانه برادرش هم نمي رود، اظهار کرد: رحماني نسبت به من لطف دارد. من با او صحبت هاي زيادي راانجام مي دهم و براي ما مايه خوشحالي است که بازيکنمان به اروپا ترانسفر شود اما من در وهله اول دوست دارم بختيار در تيم ملي به حقش برسد و بعد از آن به تيم هاي اروپايي برود. من در جريان کارهاي رحماني هستم و انشاءالله ماجراي او به خوبي پيش مي رود.

سرمربي فولاد درباره لغو بازي تدارکاتي تيم ملي قبل از ديدار با تايلند عنوان کرد : من اميدوار بودم اين بازي برگزار شود اما در فوتبال ما از کوزه همان برون تراود که در اوست. خيلي راحت برنامه مي دهند و خيلي راحت هم لغو مي شود. همه چيز جالب است. زمان ما که در تيم ملي حضور داشتيم اما ماجراي تحريم هاي سياسي وجود داشت اما با درايت دادگان مسائل حل شد و قبل از جام جهاني چند ديدار دوستانه خوب انجام داديم.

فرکي درباره اينکه آيا موافق برگزاري ديدار هاي ليگ قهرمانان آسيا بدون بازيکنان ملي پوش است، افزود: اينجا موافق يا مخالف بودن ما تاثيري ندارد. اينجا بايد گفت چو فردا رسد، فکر فردا کن. بايد ببينيم در آينده چه اتفاقاتي رخ مي دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها