کد خبر: ۱۶۷۱۶۳
زمان انتشار: ۱۹:۳۹     ۳۰ شهريور ۱۳۹۲
مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس گفت: داور بازي ديروز 3 امتياز را تقديم سپاهان کرد.
حسين قدوسي در گفت و گو با اوج، اظهارداشت: قهرماني در بازي ديروز اشتباه بزرگي کرد. او 3 امتياز را از پرسپوليس گرفت و تقديم سپاهان کرد. او اگر جاي علي دايي بود و مسئوليت يک تيم بزرگ و پرطرفدار را بر عهده داشت و در حق تيمش چنين اشتباهاتي رخ مي داد زمين و زمان را به هم مي دوخت. بايد به علي دايي و همه پرسپوليسي ها حق داد که اين چنين اعتراض کنند.

وي درباره اظهارات دايي که گفته بود قبل از بازي مي دانسته قهرماني به سمت سپاهان غش مي کند، افزود: حتما دايي مدارکي دارد که اين حرف را زده است. قهرماني در دربي برگشت سال گذشته هم 3 پنالتي به نفع پرسپوليس نگرفت و در سال 85 در نيمه نهايي جام حذفي هم يک پنالتي به نفع سپاهان گرفت تا اين تيم به فينال برسد. من نمي گويم اشتباهات قهرماني عمدي است اما چرا اين اشتباهات داوري به ضرر سپاهان رخ نمي دهد؟

قدوسي درباره اعتراض پرسپوليسي ها به عدم رعايت بازي جوانمردانه از طرف سپاهاني ها گفت: در ان صحنه انتظار رعايت بازي جوانمردانه از سپاهاني ها را داشتيم. ما گفتيم در صورتي که مصدوميت واقعي باشد بازي جوانمردانه را رعايت مي کنيم حتي در بازي با گسترش هم خود دايي گفت توپ را بزنيد بيرون.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها