کد خبر: ۱۶۷۱۵۹
زمان انتشار: ۱۹:۳۷     ۳۰ شهريور ۱۳۹۲
رييس کميته‌ داوران فدراسيون فوتبال مي‌گويد محسن قهرماني در بازي سپاهان - پرسپوليس اشتباه کرد ولي رويانيان و دايي نبايد به اين راحتي‌ها تهمت و افترا بزنند.
فريدون اصفهانيان درباره اظهارات علي دايي و محمد رويانيان درباره قضاوت محسن قهرماني در پايان ديدار تيم‌هاي فوتبال سپاهان و پرسپوليس و طرح مواردي عليه داور بازي عنوان کرد: قطعا هر کسي که صحبت مي‌کند، پاسخگوي حرف‌هايش هم هست. وظيفه داريم اين مسائل را به کميته‌ انضباطي ارجاع دهيم. البته اعضاي اين کميته‌ خودشان حرف‌ها را شنيده‌ و خوانده‌اند ولي ما گزارش مي‌دهيم و توقع برخورد داريم. بايد قبول کنيم که در بالاترين سطح فوتبال دنيا هم داوران اشتباه مي‌کنند. داور گذاشته‌ايم که حق را به حقدار برساند اما متاسفانه برخي صحبت‌ها تاسف‌آورند. داور انسان است و جايزه‌الخطا. ما در يک نظام اسلامي زندگي مي‌کنيم و اين صحبت‌ها را نمي‌توان به اين راحتي قبول کرد.

به گزارش ايسنا ، او افزود: نمي‌توان به اين راحتي اتهاماتي را وارد کرد و پاسخگو نبود. يک چيز بگويم و اين که آقاي رويانيان گفته‌اند که داوري مبلغي از ايشان خواسته تا در يک بازي به نفع پرسپوليس سوت بزند. مساله اينجاست که خود من نبايد رفتارم جوري باشد که به من پيشنهاد رشوه بدهند. من هم داور بوده‌ام ولي هيچگاه کسي به من پيشنهادي نداد. آقاي رويانيان مي‌توانست طبق روال قانوني اين مساله را اطلاع دهد و ما آن را پيگيري کنيم. از خدايمان است که اگر نيروي فاسدي وجود دارد، شناسايي شود و سريعا کنار بگذاريمش؛ چرا که يک نيروي مشکل‌دار مي‌تواند يک سيستم‌ را دچار مشکل کند.

رييس کميته‌ داوران در ادامه با اشاره به عزم مصمم اين کميته‌ نسبت به شکايت از علي دايي و محمد رويانيان تصريح کرد: عذرخواهي اين دو هيچ دردي را دوا نمي‌کند. مي‌خواهيم همه به داور اعتماد کنند و اگر مشکلي هست، قانوني حل شود. نبايد تهمت و افترا بزنيم و اميدوارم که مسئولان ذيربط مطابق آيين‌نامه نسبت به اين مساله برخورد کنند.

اصفهانيان در پايان و در پاسخ به اين سوال که آيا محسن قهرماني در بازي سپاهان برابر پرسپوليس اشتباه کرد و اين که آيا احتمال دوري چند هفته‌اي او از قضاوت فوتبال وجود دارد، بيان کرد: بله. متاسفانه آقاي قهرماني در ديدار سپاهان برابر پرسپوليس اشتباه‌هايي داشت و ما هم نسبت به اشتباه‌هاي ايشان مطابق آيين‌نامه تصميم‌گيري کرده و آن را اجرايي مي‌کنيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها