کد خبر: ۱۶۷۱۵۸
زمان انتشار: ۱۹:۳۶     ۳۰ شهريور ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه داماش گيلان گفت: جلالي تئوريسين فوتبال است و در فوتبال ايران ريشه دارد.
امير عابديني در گفت و گو با اوج، درباره پيروزي تيمش مقابل تراکتورسازي اظهار داشت: ما مقابل تيمي به پيروزي رسيديم که بسيار قدرتمند است و مربي توانمندي دارد. اين تيم بسيار روبه جلو بازي کرد و کمي هم شانس با ما يار بود زيرا تراکتورسازان دو موقعيت تک به تک خوب را از دست دادند که اگر آن دو موقعيت گل مي شد، روند بازي تغيير مي کرد. به هر حال بازيکنان ما بازي مناسبي انجام دادند و توانستيم به پيروزي برسيم.

وي ادامه داد: امين متوسل زاده هميشه کليد داماش بوده است و اينبار هم قفل دروازه تراکتورسازي را باز کرد. به نظرم خلاقيت خوبي در صحنه گل نشان داد و ما را به برد رساند. در کل از همه بچه ها راضي هستيم به خصوص دروازه بانمان که عملکرد خوبي داشت.

مديرعامل داماش همچنين گفت: من جواب اعتماد به يک مربي جوان را گرفتم. وقتي تيمم از 5 بازي 7 امتياز گرفت، به ناظمي اعتماد کردم و او را نگه داشتم و نتيجه اش اين شد که از 10 بازي 14 امتياز گرفتيم.

عابديني در پاسخ به اين سوال که آيا در بازي با تراکتورسازي به ناظمي کمک کرده است، عنوان کرد: من مثل يک بيننده مسائلي که فکر مي کردم به درد بخورد را به ناظمي گفتم اما تصميم گيرنده خود او بود.

وي درباره وضعيت مجيد جلالي در تراکتورسازي عنوان کرد: جلالي تئوريسين فوتبال است و در فوتبال ايران ريشه دارد. به نظر من بايد به او فرصت داد و قدرش را دانست. قطعا او برنامه دارد و طبق برنامه اش پيش مي رود.از مديران تراکتورسازي مي خواهم که فرصت ها را نسوزانند و به جلالي اعتماد داشته باشند. او قطعا تراکتورسازي را به جايي که مد نظر همه هست مي رساند.

مديرعامل داماش درباره شکست پرسپوليس مقابل سپاهان عنوان کرد: به نظر من دايي بايد جلوي فراز و نشيب ها را بگيرد. اين تيم يک روز در اوج است و روز ديگر پايين است. تيم جوان شده، قبول؛ روبه جلو شده، قبول اما بايد يک روند ثابت را در پيش بگيرند.

عابديني در پايان در پاسخ به اين سوال که آيا فولاد خوزستان مي تواند صدر جدول را تا پايان فصل حفظ کند، افزود: فولاد تيم خوبي که سرمايه گذاري مطلوبي نيز کرده است. اين تيم در استاني قرار دارد که فوتبال در آن حاصلخيز است اما از حالا زود است درباره قهرماني فولاد حرف بزنيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها