کد خبر: ۱۶۷۱۳۸
زمان انتشار: ۱۹:۱۰     ۳۰ شهريور ۱۳۹۲
دبیرکل جنبش عدالت و مهروزی با بیان اینکه معرفی توفیقی به مجلس موجب ایجاد تنش‌های سیاسی و خدشه‌دار شدن وجهه ولایی دولت خواهد شد، گفت: حضور توفیقی در فتنه ۸۸ نمایانگر عدم صلاحیت وی برای احراز پست وزارت علوم است.
به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس، حسین سعیدی دبیر کل جنبش عدالت و مهرورزی با اشاره به معرفی توفیقی به عنوان وزیر علوم و مردود دانستن افراد موثر در فتنه 88 از نگاه مردم اظهار داشت: مردم از نمایندگان ملت توقع دارند به افرادی که در قائله 88 شرکت داشته‌اند رای اعتماد ندهند.

سعیدی با بیان اینکه نمایندگان مجلس باید خود را پاسدار رای مردم و خون شهدا و همچنین رهرو و سرباز ولایت بدانند، افزود: نمایندگان مجلس باید بار دیگر با توجه ویژه به منویات مقام معظم رهبری مانع از حضور افراد موثر در فتنه 88 در مسندهای قدرت شوند.

 دبیرکل جنبش عدالت و مهرورزی با اشاره به حضور توفیقی در اعتراضات غیرقانونی در دانشگاه تهران در فتنه 88 تصریح کرد: توفیقی ممکن است در برخی موراد فردی آکادمیک محسوب شود اما در نظام جمهوری اسلامی ایران تخصص در کنار تعهد و پایبندی به نظام تجلی دارد از این رو حضور توفیقی در فتنه 88 به‌خوبی نمایانگر عدم صلاحیت و شایستگی وی برای احراز پست وزارت علوم در جمهوری اسلامی است.

وی تصریح کرد:‌ یقیناً دولت دکتر روحانی برای این موضوع چاره اندیشی کرده و توفیقی را به مجلس معرفی نخواهد کرد چراکه این امر موجب ایجاد تنش‌های سیاسی و خدشه دار شدن وجه ولایی دولت خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها