کد خبر: ۱۶۶۹۰۷
زمان انتشار: ۱۵:۰۷     ۲۹ شهريور ۱۳۹۲
هافبک راه‌آهن سورينت گفت: مي‌توانيم در آينده نتايج بهتري بگيريم و امتيازات از دست رفته را جبران کنيم.
ميلاد نوري در خصوص بهبود مصدوميت و عدم حضورش در ترکيب تيم براي ديدار مقابل صبا، اظهار داشت: خوشبختانه در اين هفته توانستم تمرين کنم اما به علت درد اندکي که هنوز در ناحيه پا احساس مي‌کنم، کادر فني صلاح دانست که من را به قم نبرد و در ترکيب تيم قرار نگيرم و استراحت کنم.

به گزارش فارس، وي افزود: مصدوميتم برطرف شده و هفته آينده مي‌توانم به ميدان بروم. مشکلي از لحاظ آمادگي ندارم و در دوران مصدوميت تلاش کردم که از لحاظ بدني افت نکنم. خود را در شرايط آماده نگه داشتم و اميدوارم با بازگشت به مسابقات بتوانم عملکرد گذشته را داشته باشم.

هافبک راه‌آهن سورينت در مورد اينکه آيا مي‌تواند عملکرد صبا را در راه‌آهن تکرار کند، تاکيد کرد: صددرصد دنبال همين موضوع هستم، يکي از اهدافي که خواستم از صبا جدا شوم اين بود که بتوانم حتما نسبت به سال گذشته مؤثرتر باشم. متاسفانه اوايل مصدوم شدم اما با بازگشت به ميادين قطعا همان عملکرد را خواهم داشت.

نوري در مورد شرايط راه‌آهن در 9 هفته اخير گفت: در اين مدت ما بدشانس بوديم، بايد نتايج بهتري مي‌گرفتيم، دو بازي اشتباهات صددرصد داوري تأثيرگذار بود. با اين حساب مي‌توانيم جبران کنيم زيرا فاصله‌مان با تيم‌هاي‌ بالاتر 6، 7 بازي است که در دو بازي حل خواهد شد.

وي ادامه داد:‌ برخي تيم‌ها هنوز به شرايط آرماني نرسيده‌اند. سپاهان را ببينيد با اين همه سرمايه‌گذاري هنوز نتوانسته نتايج دلخواه را کسب کند. شرايط ما در آينده بهتر خواهد شد و مي‌توانيم جايگاه بهتري را در جدول کسب کنيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها