کد خبر: ۱۶۶۸۹۰
زمان انتشار: ۱۴:۵۸     ۲۹ شهريور ۱۳۹۲
مربي دروازه‌بان‌هاي تيم فوتبال مس‌کرمان با استعفاي محمود ياوري و حضور پرويز مظلومي در اين تيم بلاتکليف شده‌ است.
 سعيد عزيزيان در مورد اينکه با حضور پرويز مظلومي در تيم مس و انتخاب دستياران جديد از سوي وي اظهار داشت: طبيعي بود که با حضور سرمربي جديد دستياران جديدي هم به تيم اضافه شوند اما مسئولان باشگاه مس هنوز به من اعلام نکرده اند که سر تمرين حضور پيدا نکنم و تا زماني هم از سوي باشگاه نامه رسمي با مهر و امضاي مديرعامل را نداشته باشم در تمرينات شرکت مي کنم.

به گزارش فارس، وي افزود: روز گذشته هم در تمرين حضور پيدا کردم البته به من گفتند که به تمرين نروم اما گفتم تا زماني که رسما به من اعلام نشود نمي توانم به عنوان يک مربي حرفه اي در تمرين شرکت نکنم و به همين دليل به تمرين رفتم که البته آقاي ترابپور هم بود ولي هيچ کدام دروازه بان ها را تمرين نداديم و خود گلرها تمرين کردند.

عزيزيان در پاسخ به اين سؤال که چرا باشگاه مس به وي نامه رسمي نمي دهد، گفت: اين را بايد از خودشان بپرسيد. من با صحبتي که با برخي از اعضاي سازمان ليگ داشتم گفتند چون قرارداد حرفه اي داري و اين باشگاه مس است که تو را نمي خواهد بايد تا زماني که رسما در اين مورد حرفي نزده اند در تمرين شرکت کني. باشگاه مس اگر من را نمي خواهد بايد تسويه حساب کامل کند و سپس نامه بدهد تا به سازمان ليگ بدهم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها