کد خبر: ۱۶۶۸۳
زمان انتشار: ۱۹:۴۵     ۰۹ مرداد ۱۳۹۰
رهبران حزب‌الله لبنان با تاكيد بر قدرت مثلث ارتش، ملت و مقاومت لبنان تاكيد كردند كه بيش از پيش آماده دفاع از حاكميت كشورشان هستند.
به گزارش فارس به نقل از پايگاه خبري "المنار "، برخي رهبران حزب‌الله لبنان ديروز بر آمادگي مقاومت براي دفاع از لبنان در مقابل هرگونه تجاوز اسرائيلي و نيز اهميت معادله ارتش، ملت و مقاومت در دفاع از لبنان تاكيد كردند.

شيخ "نبيل قاووق " رئيس شوراي اجرائي در حزب‌الله لبنان در اين‌باره گفت كه مقاومت براي مقابله با تمام تهديدهاي اسرائيل آماده است.

وي بر اهميت و ضرورت آمادگي ملت و جامعه لبناني براي مقابله با تمام تهديدهاي اسرائيلي و تحقق پيروزي بر اين دشمن و نيز توسل به راهبرد ارتش، ملت و مقاومت در حمايت از لبنان تاكيد كرد.

*لبنان، امروز توانمندتر از هميشه مقاومت مي‌كند

شيخ قاووق افزود: ما اكنون با جنگ اراده‌ها زندگي مي‌كنيم و نسبت به دشمن متمايز هستيم زيرا اراده دشمن ما تجاوز و دزدي سرمايه‌هاي نفتي لبنان است و در مقابل ما با اراده عزت و مقاومت براي حمايت از حاكميت و ثروت‌هاي نفتي لبنان مقابله مي‌كنيم.
رئيس شوراي اجرائي در حزب‌الله لبنان تصريح كرد كه موضع لبنان امروز قدرتمند است زيرا بر انسجام و هماهنگي ميان تصميم‌هاي دولت و فرمولهاي مقاومت كه پيش از اين ثابت شده‌اند و توسط "سيد حسن نصرالله " دبيركل حزب‌الله لبنان اعلام شده، متمركز است.

* تل‌آويو معادله نفت در برابر نفت حزب‌الله را دست‌كم نمي‌گيرد

شيخ قاووق افزود: اسرائيل نمي‌تواند موضع قوي و محكم لبنان را دست‌كم بگيرد زيرا مي‌داند كه زماني مقاومت معادله نفت در برابر نفت را مطرح مي‌كند، مقصودش اين است كه موشك‌هاي مقاومت قادرند تا سكوها و تاسيسات نفتي اسرائيل برسند و مقاومت مي‌تواند هر دست اسرائيلي را كه براي سرقت از ثروتهاي نفتي لبنان دراز مي‌شود، قطع كند.
"محمد ياغي " مسئول حزب‌الله لبنان در منطقه "البقاع " نيز تصريح كرد: ما بايد كاملا آماده باشيم زيرا دشمن ما فريب‌كار و نيرنگ‌باز است و از هر فرصتي سوء استفاده مي‌كند.

* تل‌آويو مترصد فرصت مناسب براي سلطه بر منطقه است

وي افزود: ما نبايد خيلي به اسرائيلي‌ها و وضعيت موجود اعتماد و اطمينان كنيم زيرا اسرائيل مي‌تواند از حالت هرج‌ومرج، ضعف و بحران منطقه عربي به نفع خود بهره‌برداري كند. ما بايد هميشه براي دام‌ها و كمين‌هاي اسرائيلي آماده و آگاه باشيم. زيرا جاه‌طلبي‌هاي اسرائيلي همچنان وجود دارد و آن به ثروت‌هاي طبيعي ما چشم دوخته است و مي‌خواهد تحت حمايت آمريكايي بر منطقه ما سلطه و سيطره يابد.

* اسرائيل خلع‌سلاح شود، مقاومت سلاحش را زمين مي‌گذارد

"حسين الموسوي " نماينده پارلماني لبنان از فراكسيون "وفاداري به مقاومت " گفت: دفاع از لبنان در مقابله با اسرائيل و صهيونيسم جهاني دفاع از امت اسلامي است و ما به كساني كه مي‌خواهند مقاومت سلاح خود را تسليم كند و كنار بگذارد مي‌گوييم كه به آمريكايي‌ها بگوييد: هرگاه دشمن ما سلاح خود را تسليم كرد، مقاومت نيز سلاحش را به زمين خواهد گذاشت زيرا سلاح ما براي مقابله با دشمن اسرائيلي است كه لبنان را تهديد مي‌كند و هر روز حاكميت آن را نقض مي‌كند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها