کد خبر: ۱۶۶۷۴۴
زمان انتشار: ۲۲:۰۷     ۲۸ شهريور ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان، گفت: براي اينکه بتوانيم صدرنشيني مان را حفظ کنيم بايد سه امتياز بازي با سايپا را به دست آوريم.
 حسين فرکي در نشست خبري پيش از ديدار تيمش برابر سايپا، اظهار کرد: در هفته دهم در يک ديدار خانگي برابر سايپا بازي مي‌کنيم و همان‌طور که قبلا هم گفتم گرفتن سه امتياز بازي‌هاي خانگي يکي از اهداف از پيش تعيين شده تيم ما مي‌باشد که تاکنون نيز در اين بخش عملکرد خوبي داشته‌ايم که اميدوارم در بازي با سايپا هم اين اتفاق هم بيفتد.

وي ادامه داد: سايپا يکي از تيم‌هاي خوش‌نام و بي‌حاشيه فوتبال کشور در سال‌هاي حضور در ليگ برتر بوده است. اين تيم مجموعه‌اي از بازيکنان باتجربه، با انگيزه و با کيفيت است که در شش هفته اخير نيز اين موضوع را نشان داده است.

سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان بيان کرد: ما مقابل سايپايي بازي مي‌کنيم که شرايط خوبي دارد و دومين تجربه اين فصل اين تيم است که به اهواز مي‌آيد و روبروي نماينده استان قرار مي‌گيرد. شرايطي که ما داريم بر کسي پوشيده نيست و براي ماندن در صدر مي‌طلبد در اين بازي تلاش کنيم.

وي عنوان کرد: سايپا يک تيم جنگنده و دونده است ولي ما هم بايد از تمام شرايط ميزباني‌مان استفاده کنيم تا به سه امتياز بازي برسيم و خودمان را صدر حفظ کنيم که البته کار دشواري است ولي به هر حال اميدوارم بازيکنان‌مان آنچه را از آنها خواستيم در زمين اجرا کنند.

فرکي در پيامي به هواداران تيمش گفت: از آنها مي‌خواهم حضورشان را در ورزشگاه بيش از قبل کنند و از ما حمايت کنند. آنها بايد بدانند با توجه به شرايطي که اکنون فولاد در صدر جدول دارد حمايت آنها از مهم‌ترين نيازهايش مي‌باشد.

سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان همچنين درباره محرومان و مصدومان تيمش در اين ديدار، خاطرنشان کرد: با توجه به اينکه در ديدار گذشته برابر مس عبدالله کرمي سه کارته شد او را در اين بازي نخواهيم داشت. همچنين ايوب والي و فرزاد حاتمي که در اوايل هفته در تمرين دچار پيچيدگي از مچ پاي خود شد را هم در اين ديدار در اختيار نداريم.

وي در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني بر اينکه گفته مي‌شود فرزاد حاتمي با شما اختلافي دارد، گفت: هيچ اختلافي نيست و درصد اين اختلاف صفر درصد مي‌باشد و اين اطمينان را مي‌دهم که من با هيچ بازيکني اختلافي ندارم. حاتمي مصدوم مي‌باشد که گواهي پزشک نيز اين موضوع را نشان مي‌دهد. نگاه من به موقعيت تيم است و به اسم‌ها کاري ندارم. در بحث کاري ما يک هدف را دنبال مي‌کنيم و هدف‌مان فقط پيروزي تيم و آنچه ما را به پيروزي مي‌رساند، است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها