کد خبر: ۱۶۶۷۳۷
زمان انتشار: ۲۲:۰۲     ۲۸ شهريور ۱۳۹۲
بعد از کشف برداران نظري در فوتبال سوئد و البته يکي دو چهره ديگر حالا نوبت معرفي ماهان بغدادي ديگر جوان فوتباليست ايراني شاغل در تاين کشور شمال اروپاست ماهان متولد 1995 در تهران است و پدرش مصطفي هم حرفه عکاسي ورزشي را دنبال مي کند .
خانواده بغدادي از حدود سال 2000 تا کنون در سوئد و شهر استکهلم زندگي مي کنند . ماهان فوتبال را از 10 سالگي و با حضور در ليگ برتر نونهالان اين کشور آغاز کرد و 2 سال پياپي بهترين گلزن مسابقات بود . بعد از آن ماهان با پيشنهاد باشگاه ليدينگو به تيم نوجوانان اين باشگاه پيوست و بعد از يک سال درخشش به تيم جوانان نيز راه يافت و همراه با تيم جوانان اين باشگاه در ليگ برتر سوئد بازي کرد .اين تيم با قهرماني در ليگ برتر سوئد به مصاف تيم اسپانيول اسپانيا رفت که در باخت 4 بر 3 تيم سوئدي ، ماهان بغدادي موفق شد 2 گل بزند و يک پاس گل دهد . وي در سال دوم حضورش در ليگ برتر جوانان سوئد 30 گل به ثمر رساند و 8 پاس منجر به گل داد که آمار حيرت انگيزي است .

عنوان آقاي گلي و بهترين بازيکن تورنمنت گلاسکو سيتي کاپ در 15 سالگي هم از جمله افتخارات اين جوان ايراني در سال دوم حضور در رده جوانان است .

ماهان در سال سوم به تابي، تيمي که 7 ملي پوش جوانان سوئد را در اختيار داشت ،دعوت شد و توانست با به ثمر رساندن 34 گل بهترين گلزن مسابقات شود.

اين جوان ايراني با 17 سال سن و به عنوان گران ترين بازيکن به تيم اميد باشگاه واسالوند پيوست ، بعد از رفع مصدوميت و از تيم فصل دوم در ليگ برتر اميدها به ميدان رفته که در 5 ديدار 5 گل براي تيمش به ثمر رسانده است .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها