کد خبر: ۱۶۶۷۳۴
زمان انتشار: ۲۱:۵۹     ۲۸ شهريور ۱۳۹۲
مايلي‌کهن در نشست خبري امروز خود، گفت: قبل از اينکه به بازي بپردازيم حادثه دلخراش جاده قم - تهران را به بازماندگان تسليت مي‌گويم.
سرمربي تيم فوتبال صبا قم درباره بازي اين هفته تيمش اظهار کرد: من هميشه عرض کرده‌ام که تمام بازي‌ها سخت است و با توجه به شرايط جدول با تيم‌هايي که بازي کرده‌ايم در بالاي جدول قرار دارند. تيم ما خوب بازي مي‌کند ولي نتايج قابل رضايت نيست. من در اول فصل قول نداده بودم که تيم قهرمان يا سهميه آسيا بگيرد و اميدوارم در پايان فصل تيم صبا در نيمه بالاي جدول قرار بگيرد.

به گزارش ايسنا، وي ادامه داد: کادر فني راه‌آهن خيلي خوب است اما نتايج قابل قبولي نگرفته است و هر دو تيم در بازي فردا به دنبال سه امتياز هستند. در بازي فردا محروم نداريم ولي مصدوم‌هاي ما سعيد لطفي، محمد آرام‌طبع، مرتضي کاشي، حامد پورعمراني و مسعود حق‌جو هستند.

مايلي‌کهن گفت: شرايط تيم ما با شرايط راه‌آهن قابل قياس نيست و از نظر امکانات راه‌آهن خيلي بهتر از ما است. اکثر بچه‌هاي ما پيش از 10 هفته است که هيچ پولي دريافت نکرده‌اند.

وي در پايان افزود: من در مجموع از بچه‌ها راضي هستم و يکسري بچه‌هاي ما خيلي جوان هستند و هر تيمي که يک برد به دست آورد چند پله در جدول صعود مي‌کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها