کد خبر: ۱۶۶۷۲۴
زمان انتشار: ۲۱:۵۳     ۲۸ شهريور ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال ملوان گفت: اميدوارم بازيکنانم براي بازي مقابل نفت انگيزه لازم براي کسب سه امتياز را داشته باشند.
دراگان اسکوچيچ در کنفرانس مطبوعاتي پيش از ديدار تيم‌هاي فوتبال ملوان و نفت عنوان کرد: اميدوارم بازيکنان انگيزه لازم را داشته باشند زيرا ما در پائين جدول قرار داريم و بايد با برتري در ديدار فردا به رده‌هاي بالا صعود کنيم.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: پس از بازي با تراکتورسازي تمرينات خوبي داشتيم و در اين هفته بازيکنان به خوبي تمرين کردند اميدوارم فردا هرچه در توان دارند در زمين پياده کنند و بتوانيم عملکرد خوبي داشته باشيم و سه امتياز را کسب کنيم.

سرمربي تيم فوتبال ملوان در خصوص مصدومان و محرومان اين تيم يادآور شد: جلال رافخايي را به علت مصدوميت در اختيار نداريم او بازيکن مهمي است البته هفته قبل مقابل تراکتور هم او را نداشتيم. اسکوچيچ در مورد شناختش از نفت، گفت: تيم منسجمي است و نقاط ضعف و قوت آن را مي‌دانيم و اميدواريم فردا بازي زيبايي شاهد باشيم.

وي در مورد اينکه چقدر زمان مي‌برد تا ملوان بهتر بازي کند، يادآور شد: خيلي چيزها لازم است که تيم بهتر شود اما ما هر روز بهتر مي‌شويم. بايد اين را بگويم که ما در دوره آماده‌سازي برخي بازيکنان به تيم دير ملحق شدند و اين خيلي بد است زمان مي‌برد که بازيکنان هماهنگ شوند.

سرمربي ملوان در خصوص مشکلات مالي يادآور شد: اين مسائل به من مرتبط نمي‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها