کد خبر: ۱۶۶۶۸۰
زمان انتشار: ۱۳:۳۶     ۲۸ شهريور ۱۳۹۲
سايت کنفدراسيون فوتبال آسيا نوشت: حرف‌هاي امير قلعه‌نويي در فاصله دو نيمه بازي با بوريرام، استقلالي‌ها را غيرتي کرد و باعث کسب برد شد.

598؛ پايگاه خبري اي.اف.سي در گزارشي از بازي تيم هاي استقلال و بوريرام يونايتد در تايلند که چهارشنبه (امروز) انجام شد و شاگردان قلعه نويي 2 بر يک برنده شدند، نوشت: صحبت‌هاي بين‌ دو نيمه امير قلعه‌نويي استقلالي‌ها را غيرتي کرد تا عقب ماندگي يک بر صفر نيمه اول را با کسب برد و زدن 2 گل جبران کنند.

اين رسانه معتبر به نقش و تاثيرگذاري حرف‌هاي بين دو نيمه مربي 50 ساله ايراني اشاره کرد که باعث شد بازيکنان استقلال غيرتي شده و با نشان دادن تعصب ايراني، رکوردي براي بازگشت به بازي با زدن دو گل خلق کنند. با اين برد استقلال به مرحله نيمه نهايي رسيد و يک گام به کسب سومين جام قهرماني خود در ليگ قهرمانان آسيا نزديکتر شد.

اين سايت در ادامه عنوان کرد قلعه‌نويي که خود هافبک اسبق استقلال بوده،‌ آبي‌پوشان را به سه مقام قهرماني ليگ برتر ايران رسانده است. او با حرف‌هاي تاثيربخشي که ميان نيمه اول و دوم در رختکن داشت، باعث تهييج بازيکنانش شد تا جايي که حنيف عمران زاده و آندرانيک تيموريان در نيمه دوم گلزني کردند و استقلال را که در سال 1970 و 1991 به مقام قهرماني اين جام رسيده، به جمع 4 تيم پاياني رساندند.

سايت مذکور در ادامه تمام حرف‌هاي قلعه‌نويي در کنفرانس مطبوعاتي پس از بازي درج کرد.

 

ورزش 3

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها