کد خبر: ۱۶۶۴۸۵
زمان انتشار: ۱۹:۵۶     ۲۷ شهريور ۱۳۹۲
سرمربی سابق تیم استقلال گفت: آبی‌پوشان ایران شانس قهرمانی را در آسیا دارند و در نیمه دوم بازی با بوریرام تفکر بازی استقلال عوض شد.
صمد مرفاوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد پیروزی 2 بر یک استقلال مقابل بوریرام تایلند و حضور در جمع چهار تیم برتر آسیا گفت:‌ استقلال در نیمه اول در زمین خود با حضور پرتعداد هافبک‌ها محتاطانه بازی را شروع کرد و فقط یک مهاجم در خط حمله داشت. در نیمه اول استقلال در دفاع و حمله موفق نبود و نتوانست به خوبی هم حفظ توپ کند. حریف تایلندی در این نیمه از سمت چپ استقلال به آنها نفوذ کرد و در نهایت بر خلاف آنچه که تصور می‌شد بوریرام با ضربه سر به گل رسید.

وی ادامه داد: من دقایق پایانی نیمه دوم بازی را ندیدم. اما در نیمه دوم تفکر بازی استقلال تغییر کرد و با حضور فرهاد مجیدی که یک مهاجم پرتجربه و سرعتی است رو به حمله آورد و توانست خیلی زود هم به گل برسد. پیش از این هم گفته بودم شروع مجددها و ضربات کرنر برای استقلال یک نقطه قوت است و در این بازی هم استقلال از این نقطه قوت خود به خوبی استفاده کرد و گل اول را به ثمر رساند. استقلال در نیمه دوم بسیار بهتر از نیمه اول بازی کرد و برنامه هجومی در دستور کار تیمش بود. گل دوم هم یک گل بسیار استثنایی از سوی آندرانیک تیموریان بود.

مرفاوی تصریح کرد: این پیروزی و صعود استقلال به جمع چهار تیم برتر آسیا را به هواداران، بازیکنان، کادر فنی و مدیریت باشگاه استقلال تبریک می‌گویم. آبی‌پوشان ایران شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را دارند.

وی در مورد دیدار چهارشنبه آینده با سئول کره جنوبی، گفت: قطعا این بازی در نیمه‌نهایی بسیار سخت است و تیم اف‌سی‌سئول قطعا تیم خوبی بوده که به این مرحله رسیده و استقلالی‌ها باید هوشیارانه بازی کنند ضمن اینکه این شانس را هم دارند که بازی برگشت در تهران برگزار می‌شود و این یک امتیاز برای استقلال است.

 

فارس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها