کد خبر: ۱۶۶۴۴۹
زمان انتشار: ۱۹:۳۸     ۲۷ شهريور ۱۳۹۲
رئيس هيئت مديره باشگاه استقلال گفت:بيدي نبوديم که با کارهاي غير اخلاقي تايلندي ها بلرزيم
مقداد نجف‌نژاد در خصوص صعود استقلال به نيمه نهايي ليگ قهرمانان آسيا اظهار داشت: پيروزي بزرگي کسب کرديم و انصافا بايد بگويم که اين برد قيمت ندارد افتخار مي‌کنم که بازيکنان استقلال با نمايش پهلواني و غيرت توانستند حريف خود را شکست دهند و به مرحله نيمه نهايي برسند.

به نقل از فارس، رئيس هيئت مديره باشگاه استقلال در خصوص اتفاقاتي که در چند روز گذشته در تايلند رخ داده بود گفت: انصافا از لحاظ امکانات خيلي اذيتمان کردند و ما از مهمان‌نوازي تايلندي‌ها راضي نبوديم رفتار شب گذشته آن‌ها کاملا غير اخلاقي بود و آنها اين کار را انجام دادند که به نوعي بخواهند تمرکز استقلال را برهم بزنند.

وي افزود: مسئولان تايلندي با سر و صداهاي بسيار زياد طوري در هتل براي بازيکنان ما ايجاد مزاحمت کردند که بازيکنان تا 4 صبح بيدار بودند و حتي ما مي‌خواستيم همه چيز را در اختيار AFC قرار دهيم و البته قبل از ظهر امروز اين کار را انجام داديم. من فکر مي‌کنم آنها با هر هدفي به وسيله حرکات نامشروع مي‌خواستند با وقاحت به مرحله بعد برسند ولي خدا جواب اين کار تايلندي‌ها را داد.

رئيس هيئت مديره استقلال تأکيد کرد: چون خودم در آنجا حضور داشتم روحيه پهلواني و نمايش غيرت ديني بازيکنان استقلال را ديدم و به اين نتيجه رسيدم که استقلالي‌ها بيدي نيستند که با اين بادها بلرزند و جا دارد اين پيروزي را به مردم ايران نه استقلالي‌ها تبريک بگويم چون واقعا اين يک برد بزرگ ملي بود.

وي در پايان درخصوص اينکه آيا پاداشي براي بازيکنان در نظر گرفته شده يا خير گفت: اساسا انگيزه‌اي را که در بازيکنان ديدم انگيزه پاداش نبود و بزرگترين پاداش بازيکنان همين خوشحالي مردم بود که باعث شد تا بتوانيم شادي‌مان را چند برابر ببينيم.جا دارد از وزير ورزش تشکر کنم که با تماس تلفني خود روحيه خوبي را در آستانه سفر به کشور کره به بازيکنان استقلال هديه کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها