کد خبر: ۱۶۶۴۳۰
زمان انتشار: ۱۹:۳۰     ۲۷ شهريور ۱۳۹۲
حسين خطيبي در نشست خبري پيش از بازي با ذوب‌آهن اصفهان گفت: فردا بازي مهمي پيش رو داريم. شرايط تيمي ما به شکلي است که بايد پيروز شويم و براي بهتر شدن شرايط‌مان در جدول بازي خواهيم کرد
مربي گسترش فولاد تبريز در نشست خبري پيش از بازي با ذوب‌آهن اصفهان درباره صحبت‌هاي لوکا بوناچيچ درباره بي‌تجربگي بازيکنان گسترش فولاد بيان کرد: بازيکنان ما جوان هستند ولي بايد جوانان هم بازي کنند تا باتجربه شده و بازي به بازي بهتر شوند. ان‌شاءالله رفته‌رفته بازيکنان ما به شرايطي که براي نتيجه‌گيري لازم است، مي‌رسند. به سه بازيکن در همه پست‌ها به غير از دروازه‌بان نياز داريم و مي‌خواهيم بازيکنان کليدي را به تيم بياوريم. اگر نتوانستيم بازيکن داخلي را جذب کنيم، دنبال بازيکن خارجي مي‌رويم که اين موضوع ريسک‌پذير است.

به گزارش ايسنا، وي درباره مصدومان و محرومان تيمش براي بازي فردا اظهار کرد: کامدار محروم است ولي بقيه بازيکنان‌مان آماده بازي فردا هستند.

خطيبي درباره پيش‌بيني‌اش از استقبال هواداران تبريز گفت: گسترش فولاد تيم دوم شهر تبريز است و سعي کرده‌ايم با بازي‌هاي بهتر هواداران تبريزي استقبال بيشتري داشته باشند ولي شرايط زماني بازي‌ها به شکلي بوده است که با تراکتورسازي همزمان بود و يا هواداران مشکلاتي در تردد به استاديوم داشتند. مشکل اول‌شان حل شده است و بازي‌مان همزمان نيست. اميدوارم هواداران تبريزي ما را تنها نگذارند و با حمايت خوب بازيکنان جوان‌مان را تشويق کنند.

مربي تيم گسترش فولاد همچنين گفت: بازي‌هاي خوبي را انجام داده‌ايم ولي بعضي مسائل مانند داوري باعث شده است تا نتايج بهتري کسب نشود. سعي مي‌کنيم بازيکنان‌مان را نيز توجيه کنيم تا کارت‌هاي کمتري بگيرند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها