کد خبر: ۱۶۶۴۲۷
زمان انتشار: ۱۹:۲۸     ۲۷ شهريور ۱۳۹۲
سرمربي 40 ساله ليورپول معتقد است با اتمام دوره محروميت مهاجم اروگوئه‌اي بندرنشينان، اين تيم مي‌تواند به صدرنشيني خود در ليگ برتر ادامه دهد.
تيم فوتبال ليورپول در فصل جديد ليگ برتر شروع خوبي داشته و در 4 بازي 3 برد و يک تساوي کسب کرده و با 10 امتياز صدرنشين است. در حالي بندرنشينان اين نتايج را کسب کرده‌اند که هنوز لوئيز سوارز را به دليل محروميت در اختيار ندارند. با اين وجود سرمربي ليورپول معتقد است بازگشت سوارز به ترکيب تيمش باعث مي‌شود تا اين تيم در صدر جدول باقي بماند.

به نقل از تسنيم، سوارز اواخر فصل گذشته بود که به دليل گاز گرفتن دست برانيسلاو ايوانوويچ، مدافع صربستاني چلسي از سوي اتحاديه فوتبال انگليس به مدت 10 جلسه محروم شد. اين مهاجم اروگوئه‌اي ديدار شنبه ليورپول مقابل ساوتهمپتون در آنفيلد را از دست خواهد داد ولي پس از اين بازي دوره محروميت وي به اتمام مي‌رسد و مي‌تواند در ديدار چهارشنبه هفته آينده اين تيم مقابل منچستريونايتد در جام اتحاديه انگليس به ميادين مسابقات بازگردد.

برندان راجرز، سرمربي ليورپول در گفت‌و‌گو با سايت «Liverpool Echo» گفت: هنوز هفته‌هاي اول ليگ برتر است و براي تداوم صدرنشيني بايد روند روبه‌رشد خود را حفظ کنيم. لوئيز سوارز هم که يکي از بهترين مهاجمان جهان به حساب مي‌آيد به زودي به ترکيب تيم‌مان بازخواهد گشت که حضورش مي‌تواند به تداوم صدرنشيني‌مان کمک کند.

وي در خاتمه تصريح کرد: به نظرم با جلو رفتن ليگ رفته رفته بهتر مي‌شويم. از اينکه در اين جايگاه هستيم، خوشحاليم و براي حفظ آن تمام تلاش خود را خواهيم کرد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها