کد خبر: ۱۶۶۴۱۵
زمان انتشار: ۱۹:۲۳     ۲۷ شهريور ۱۳۹۲
باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در اطلاعيه اي ضمن دعوت براي حضور پرشور سپاهاني ها در ديدار روز جمعه نکاتي را خطاب به هواداران يادآور شد.
به نقل از پايگاه خبري سپاهان، در اين بيانيه آمده است: روز جمعه داربي فوتبال ايران است و قطعا طلايي دلان و حاميان طوفان زرد به وظيفه خود براي حمايت کوبنده و حضور شکوهمند در ورزشگاه فولادشهر براي حمايت از قهرمان طلايي ايران واقفند.

هواداران مي‌توانند با تزريق انرژي و اميد به تيم محبوبشان بازهم سپاهان واقعي را در صدر جدول و مدعي شماره يک قهرماني ببينند و ياري کنند تا پس از برد خاطره‌انگيز سپاهان درفينال جام حذفي، طلايي‌پوشان باز هم يکي ديگر از پيروزي‌هاي پرشمارشان در مصاف با پرسپوليس را جشن بگيرند و به صدر جدول نزديک و نزديک‌تر شوند.

در کنار فراخوان به حضور شکوهمند لازم مي‌دانيم تا نکاتي را خدمت هواداران يادآوري کنيم.

- همانگونه که قبلا هم تاکيد کرده‌ايم هواداران‌مان قبل از حضور در ورزشگاه فولاد شهر از ورزشگاه‌هاي تختي و پيروزي اصفهان و دفتر کانون هواداران بليت حضور در اين ديدار را تهيه کنند و توجه داشته باشند که هيچ گونه بليت فروشي در محل ورزشگاه فولادشهر انجام نخواهد شد.

- باشگاه هاي فولاد مبارکه سپاهان و پرسپوليس باشگاه‌هايي از مکتب هميشه جاويد شاهين هستند و همه ما سپاهاني‌ها لازم است تا به خاطر قدمت و بزرگي رقيب هم خانواده و هوادارانش، همچون ساير ديدارهاي ليگ، يکي از بهترين ميزباني‌هايمان را به نمايش بگذاريم.

از آنجايي که برخي از شعارها مي‌تواند بنابر قانون جديد کميته انضباطي فدراسيون فوتبال کسر امتياز را براي باشگاه سپاهان به همراه داشته باشد، لذا از هواداران فهيم‌مان درخواست مي کنيم مثل هميشه ضمن احترام به کادر داوري و بازيکنان و هواداران رقيب از سر دادن هر شعار غير اخلاقي پرهيز کنند.

اخيرا در برخي از رسانه ها مصاحبه‌هايي از سوي برخي بازيکنان رقيب مطرح شده است. از هواداران مي خواهيم که نسبت به اين مصاحبه‌ها بي تفاوت باشند و بدانند که بهترين پاسخ به اين مصاحبه ها تشويق کوبنده تيم محبوبشان در ورزشگاه براي کسب يک پيروزي شيرين است.

- برخي از بازيکنان فعلي پرسپوليس در فصل و فصول گذشته در تيم فوتبال سپاهان بوده اند و در افتخار آفريني‌هاي اين باشگاه در سال‌هاي گذشته نقش داشته‌اند. به بهانه اين ديدار لازم مي‌دانيم تا تلاش‌هاي آنان در طول حضورشان در سپاهان را ارج نهيم و حضورشان در اصفهان را خوش آمد گوئيم.

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان علي دايي اسطوره جهاني فوتبال ايران که در اين ديدار به عنوان سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس مهمان ما در اصفهان است را فارغ از هر رنگ و باشگاهي محبوب دل همه ايرانيان م‌ داند. از هواداران‌مان درخواست داريم تا درآغاز اين ديدار با تشويق هاي خود بار ديگر نشان دهند که اصفهان و مکتب سپاهان هميشه و همه جا سپاسگزار اين اسطوره بزرگ ايراني به جهت افتخار آفريني‌هاي ملي است و با اين اقدام بازهم خالق صحنه‌هايي زيبا در ميزباني ديدار روز جمعه باشيم.

روز جمعه 29 شهريورماه در ورزشگاه فولاد شهر از ساعاتي قبل چشم انتظار حضور هواداران و ارائه يک ميزباني مطلوب در داربي بزرگ ايران خواهيم بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها