کد خبر: ۱۶۶۴۰۹
زمان انتشار: ۱۹:۲۰     ۲۷ شهريور ۱۳۹۲
سرمربي تيم ملي فوتبال ساحلي گفت: تمام بازيکنان برزيل را مي‌شناسم و نيازي نبود که تمرينات آنها را از نزديک ببينم.
به گزارش ورزش سه و به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، تيم ملي فوتبال ساحلي ايران فردا در اولين ديدار خود در جام جهاني فوتبال ساحلي تاهيتي به مصاف برزيل تيم اول جهان خواهد رفت. در فاصله يک روز مانده به شروع بازي ها سرمربي تيم ملي ايران در مورد اين بازي صحبت‌هايي را انجام داد.

مارکو اوکتاويو گفت: بازيکنان در شرايط خوبي به سر مي برند و هماهنگي خوبي بين همه آنها به وجود آمده است. ريکاوري روزهاي گذشته کمک کرد تا سطح آمادگيمان حفظ شود.

وي ادامه داد: بازي اول ما مقابل برزيل خواهد بود و ما براي اين ديدار بسيار پر انگيزه هستيم. اين که در مقابل چه تيمي بازي داريم مهم نيست، براي ما مسئله اصلي اين است که هر بازي سه امتياز دارد و به زمين مسابقه مي رويم تا براي به دست آوردن سه امتياز بجنگيم. هدف ما در تمام اردوهاي برگزار شده تا امروز همين بوده و زمان نمايش آن است.

سرمربي برزيلي تيم ملي فوتبال ساحلي ايران در پاسخ به اين سوال که آيا تمرينات روزهاي گذشته تيم برزيل را از نزديک دنبال کرده است يا خير، گفت: نيازي نبود تا تمرينات آنها را پيگيري کنم چون تمام بازيکنان و ويژگي هاي هر کدام از آنها را مي شناسم. برزيل تيم اول رده بندي فيفا است و هميشه شانس اول قهرماني مسابقات خواهد بود. مي دانيم در مقابل چه تيمي با چه سبک ديدار خواهيم کرد اما نمي توانم نتيجه را پيش بيني کنم، مطمئنم بازي سختي بين تيمي با شيوه بازي آمريکاي جنوبي و تيمي با شيوه بازي آسيايي خواهد بود.

اوکتاويو در پايان و در خصوص سطح ميزباني جام جهاني توسط تاهيتي گفت: تمام شرايط خوب و مناسب است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها