کد خبر: ۱۶۶۰۷۳
زمان انتشار: ۱۴:۱۶     ۲۶ شهريور ۱۳۹۲
سرپرست تيم فوتبال استقلال شرايط روحي و رواني آبي‌پوشان ايران را مناسب دانست و گفت که بازيکنان اين تيم بي‌صبرانه منتظر رويارويي با بوريرام هستند.
ميرشاد ماجدي در گفت‌وگو با راديو ورزش درباره شرايط استقلال اظهار داشت: همه بازيکنان استقلال شرايط خوبي دارند و خوشبختانه هيچ مصدومي نداريم.

وي ادامه داد: تلاش کادر پزشکي تيم و مراقبتي که آنان از بازيکنان داشتند، خوشبختانه شرايط را به گونه‌اي فراهم کرده است که همه بازيکنان حتي خسرو حيدري که دچار مصدوميت شده بود، براي بازي فردا آماده هستند.

سرپرست استقلال در خصوص شرايط آب و هوايي شهر بوريرام محل برگزاري اين ديدار نيز گفت: شرايط کلي منطقه همواره ابري است و هرازگاهي با بارندگي‌هاي شديد و آرام همراه است اما بر اساس اخبار منتشره از سوي اداره هواشناسي منطقه، روز بازي استقلال و بويرام هوا ابري و مه آلود است اما قبل از شروع بازي، بارندگي خواهيم داشت.

ماجدي که در حال عزيمت به محل برگزاري جلسه هماهنگي قبل از بازي 2 تيم بود،‌ پيش بيني خود از نتيجه بازي برگشت بويرام - استقلال که فردا (چهارشنبه) برگزار مي‌شود، را به اين صورت مطرح کرد: بوريرامي‌ها همواره به گونه‌اي بازي مي‌کنند که در زمين خود بازنده نباشند. آنها به طور حتم با تمام انگيزه مقابل ما ظاهر مي‌شوند اما اين را هم بگويم که استقلال هم استقلال است و حريفي دست و پا بسته براي ميزبان خود نخواهد بود.

وي اضافه کرد: شرايط ما هم خوب است و سعي خواهيم کرد بهترين نتيجه را کسب کنيم. بازيکنان استقلال تمام سعي و تلاش خود را خواهند کرد تا به لطف دعاهاي مردم در بازي فردا پيروز از زمين خارج شوند.

سرپرست استقلال در بخش ديگري از گفت‌وگوي خود به عزيمت تيم استقلال پس از بازي برابر بويرام به کره جنوبي اشاره کرد و گفت: با توجه به نزديکي 2 کشور تايلند و کره جنوبي، چنانچه اف‌سي سئول کره جنوبي مقابل الاهلي عربستان به برتري برسد، مستقيماً عازم کره جنوبي خواهيم شد اما اگر نماينده عربستان پيروز بازي شود ما به تهران بازخواهيم گشت.

ماجدي اضافه کرد: اين تصميم به خاطر صرفه اقتصادي و همچنين مشکلاتي که ممکن است به لحاظ بيولوژيکي بازيکنان دچار آن شوند، اتخاذ شده است.

وي در پايان از مردم ايران خواست به مناسبت تولد امام رضا (ع) و روزهاي مبارکي که در حال سپري کردن آن هستيم، بازيکنان استقلال را از دعاهاي خير خود محروم نکنند.

تيم استقلال براي انجام بازي برگشت در مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا روز چهارشنبه ساعت 15:30 به مصاف بوريرام تايلند خواهد رفت. ديدار رفت 2 تيم با نتيجه يک بر صفر به سود استقلال به پايان رسيد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها