کد خبر: ۱۶۵۸۲۱
زمان انتشار: ۱۹:۴۲     ۲۵ شهريور ۱۳۹۲
خداداد عزیزی؛
بازیکن سابق تیم ملی گفت: «مگر ژاپن بازیکنی مثل ژاوی دارد که فوتبال مدرن بازی می کند.»
خداداد عزیزی درباره انتقادهای جدیدش از کارلوس کی روش گفت: «هیچ کس در بزرگی این مربی شکی ندارد و او توانسته ایران را به جام جهانی برساند. کاری که باید انجام می شد و اگر قرار بود تیم ملی با کی روش به جام جهانی نرود، پدر من هم می توانست سرمربی تیم ملی شود. چون آوردن کی روش هزینه زیادی برای فدراسیون داشت و ما ریسک بزرگی کردیم.»

 

خداداد ادامه داد: «از مربی بزرگی مثل کی روش انتظار داشتم که سبک بازی تیم ملی را عوض کند و تیم ملی فوتبال مدرن بازی کند اما متاسفانه این اتفاق هنوز نیفتاده ضمن آنکه تیم ملی هنوز نتوانسته فوتبالی شبیه فوتبال کره یا ژاپن را به نمایش بگذارد.»

 

خداداد درباره نظر طرفداران کی روش مبنی بر اینکه انتظارات از سرمربی تیم ملی، بیش از حد زیاد است و برای بازی کردن مثل تیم های بزرگ اروپایی، باید بازیکنانی مثل آنها را داشت، گفت: «مگر ژاپن ژاوی یا اینیستا دارد که فوتبال مدرن بازی می کند. نا سلامتی ما هم ایران هستیم.  ما داریم درباره فوتبال آسیا صحبت می کنیم نه فوتبال اروپا.»

 

خداداد در پاسخ به این سئوال که امکانات فوتبال ژاپن و ایران، به هیچ عنوان قابل قیاس نیست، تصریح کرد: «اتفاقا فدراسیون امسال بهترین امکانات ممکن را در اختیار کی روش قرار داد و او هیچ کمبودی نداشته است. اگر دوره مایلی کهن یا برانکو بود شاید حرفتان را قبول می کردم اما الان تیم ملی بزرگسالان مشکل کمبود امکانات ندارد.»

 

خداداد درباره آنکه گفته می شود کی روش مجبور است در تمرینات به بازیکنانش بغل پا زدن و نحوه کنترل توپ را یاد بدهد، گفت: «این نهایت بی انصافی است. درست است که تیم ملی ما قدرت سابق را ندارد اما ایران زمانی به اندازه کل نفرات ژاپن و کره جنوبی لژیونر داشت. کی روش اگر فکر می کند بازیکنانش بغل پا زدن بلد نیستند، سراغ بازیکنانی برود که این کار را بلد هستند.»

اوج نیوز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها