کد خبر: ۱۶۵۷۶۹
زمان انتشار: ۱۹:۱۰     ۲۵ شهريور ۱۳۹۲
کارگروه ويژ‌ه‌اي با حضور پليس فتا، وزارت ورزش و هيئت رسيدگي به تخلفات براي مقابله با شرط‌بندي در فوتبال تشکيل شد.
حجت‌الاسلام در مورد رواج پديده شرط‌بندي در فوتبال ايران اظهار داشت: در اين مورد کارگروه ويژه‌اي با پليس فتا تشکيل داده‌ايم که تا پنجشنبه هفته گذشته 80 پايگاه اينترنتي شرط‌بندي شناسايي شده‌اند در حال تکميل مدارک هستيم تا اين پرونده را به کميته مبارزه با مفاسد ورزشي در وزارت ورزش تحويل بدهيم. بحث شرط‌بندي در هيئت رسيدگي به تخلفات فوتبال نيز به طور ويژه طرح و بررسي خواهد شد.

به نقل از فارس، وي افزود: در شرط‌بندي فوتبال چند مسئله بايد مورد ارزيابي قرار گيرد. اول اينکه سازمان ليگ به نيابت باشگاه‌ها براي احقاق حق آنها وارد اين پرونده مي‌شود و دوم اينکه سايت‌هايي که اقدام به شرط‌بندي مي‌کنند آيا مجوز قانوني دارند يا نه که اين مسئله به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي مربوط مي‌شود و سوم بحث مجوز شرعي اين کار است که در اين زمينه نيز وزارت ورزش استعلام‌هاي لازم را از مراجع اعظام تقليد خواهد گرفت.

عليپور در مورد اينکه چه افرادي در بحث شرط‌بندي فوتبال دخيل هستند، گفت:‌ باشگاه‌ها در اين پرونده هيچ نقشي ندارند. در بحث شرط‌بندي فوتبال اکنون پول‌هاي کلاني رد و بدل مي‌شود که متأسفانه برخي از افراد حاضر در رسانه‌هاي ورزشي نيز در اين سايت‌ها فعاليت دارند. ما اين موضوع را به جد پيگيري خواهيم کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها