کد خبر: ۱۶۵۷۴۴
زمان انتشار: ۱۸:۵۹     ۲۵ شهريور ۱۳۹۲
سرمربي منچستريونايتد مي‌گويد سرآلکس فرگوسن قبل از بازي اين تيم با بايرلورکوزن در ليگ قهرمانان اروپا به او هشدار داده است که تيمش بازي سختي را پيش رو دارد.
منچستريونايتد در اولين ديدار خود در ليگ قهرمانان اروپا با هدايت ديويد مويس فردا شب در ورزشگاه اولدترافورد به ديدار بايرلورکوزن مي‌رود.

ديويد مويس، سرمربي منچستريونايتد درباره گروه تيمش در ليگ قهرمانان اروپا گفت: وقتي با تيم‌هايي از آلمان، اسپانيا و اوکراين همگروه مي‌شويد، نشان مي‌دهد در گروه سختي قرار گرفته‌ايد. به نظرم قرار گرفتن در اين گروه انگيزه بازيکنان را بالا برده است تا بتوانيم با بازي‌هاي زيبا به عنوان تيم نخست از گروه خود صعود کنيم.

مويس در ادامه گفت: بازي با بايرلورکوزن بازي سختي براي ما خواهد بود. مي‌دانم انتظارات زيادي از ما وجود دارد که تا مراحل پاياني ليگ قهرمانان اروپا صعود کنيم. پس از قرعه‌کشي ليگ قهرمانان اروپا با سرآلکس فرگوسن به صورت تلفني صحبت کردم و او به من هشدار داد و گفت منچستر يونايتد در يکي از سخت‌ترين گروه‌هاي خود در تاريخ ليگ قهرمانان اروپا قرار گرفته است و بايد با قدرت کامل به مصاف حريفان خود برويم.

سرمربي منچستريونايتد در پايان گفت: ليگ قهرمانان اروپا با آن چيزي که مردم فکر مي‌کنند، تفاوت دارد. خيلي تيم‌ها مدعي قهرماني در اين رقابت‌ها هستند. فصل گذشته رئال‌مادريد و بارسلونا اميد زيادي براي قهرماني داشتند اما هر دو در مرحله نيمه‌نهايي برابر تيم‌هاي آلماني شکست خوردند. اکنون زمان قدرت‌نمايي فوتبال آلمان است. بايرلورکوزن حريف سختي براي ماست اما مي‌خواهيم با قدرت به مصاف آنها برويم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها