کد خبر: ۱۶۵۷۱۸
زمان انتشار: ۱۵:۴۵     ۲۵ شهريور ۱۳۹۲
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «ما پرسپولیس هستیم و چاره ای جز برد مقابل سپاهان نداریم.»

598؛ مهرداد کفشگری در خصوص وضعیت پرسپولیس اظهار داشت: «شرایط تیم بسیار خوب است و همه چیز خوب پیش می رود. برد مقابل گسترش بعد از تساوی در دربی برای ما خیلی خوب بود و این پیروزی خیلی روی روحیه بچه ها تاثیر گذاشته است.»

 

وی درباره اینکه مقابل سپاهان فیکس است، ادامه داد: «بستگی به نظر دایی دارد که از من در این بازی استفاده کند یا نه. اگر در ترکیب اصلی هم باشم مثل بازی با فولاد با تمام وجودم برای پرسپولیس بازی می کنم.»

 

کفشگری درخصوص اینکه بازیکنان جوان پرسپولیس به خوبی در ترکیب این تیم جا افتاده اند، افزود: «بازیکنان جوان پرسپولیس انگیزه زیادی دارند که خودشان را نشان دهند. انتقاداتی هم که از بازیکنان جدید شد به آنها انگیزه داد تا بیشتر خودشان را نشان دهند. برخی انتقادات هم که اصلا منطقی نبود اما باعث شد ماها بیشتر تلاش کنیم و خودمان را نشان دهیم.»

 

وی گفت: «مهم این است که الان شرایط پرسپولیس دارد به خوبی پیش می رود و ما هم می خواهیم در پایان فصل علی دایی را روسفید کنیم. ما می خواهیم پرسپولیس و دایی در پایان فصل روسفید باشند و حداقل یک جام برای هواداران بیاوریم. هنوز کار ما تمام نشده و همه چیز تازه شروع شده است.»

 

کفشگری درباره بازی دشوار پرسپولیس در تایلند خاطرنشان کرد: «همه بازی ها سخت هستند. گسترش فولاد هم فشار زیادی به پرسپولیس در آزادی آورد و ما فکر می کردیم می توانستیم این تیم را به راحتی شکست دهیم. همه تیم ها اندازه خودشان قوی هستند و بازی با سپاهان هم مثل بقیه بازی ها است. سپاهان تیم قدرتمندی است اما ما هم پرسپولیس هستیم و چاره ای جز برد نداریم تا فولاد امتیاز از دست بدهد و به صدر برسیم.»

اوج نیوز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها