کد خبر: ۱۶۵۷۱۵
زمان انتشار: ۱۵:۳۹     ۲۵ شهريور ۱۳۹۲
معاون اجرایی باشگاه استقلال گفت: «همه تیم ها آرزو دارند جباری را داشته باشند چون او ژاوی فوتبال ایران است.»

598؛ امیر عرب درباره اینکه مجتبی جباری رسما از سپاهان جدا شد و احتمال بازگشت این بازیکن به جمع آبی پوشان عنوان کرد: «فعلا همه فکر و ذکر ما معطوف به بازی روز چهارشنبه مقابل بوریرام است و امیدوارم در این بازی با دست پر از میدان خارج شویم و به جمع 4 تیم برتر آسیا صعود کنیم.»

 

وی ادامه داد: «با اینکه تصمیم نهایی درباره وضعیت جباری با مدیرعامل و سرمربی است ولی امیدوارم اتفاق خوب بازگشت جباری به استقلال رخ بدهد. اصل و اساس جباری استقلالی است و این مساله را به خوبی نشان داد.»

 

عرب افزود: «من به شخصه هر کاری از دستم بربیاید برای موفقیت تیم و خوشحالی هواداران انجام می دهم. با این وجود تاکید می کنم تصمیم نهایی در این باره بر عهده فتح الله زاده و قلعه نویی است. همه تیم ها آرزو دارند جباری را داشته باشند چون او ژاوی فوتبال ایران است.»

 

وی درباره اینکه آیا در این باره با قلعه نویی صحبت کرده است یا نه گفت: «ما الان فرسنگ ها با هم فاصله داریم. او در تایلند است و من در مشهد مقدس. این قول را می دهم که با فتح الله زاده صحبت کنم. اطمینان دارم مدیرعامل استقلال نقش پدرانه خود را همیشه ایفا می کند. او هنوز هم جباری را دوست دارد و این مساله در اظهارنظرهایش مشخص است. فتح الله زاده در این باره نظر نهایی را می دهد.»

اوج نیوز

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها