کد خبر: ۱۶۵۶۵۳
زمان انتشار: ۱۳:۱۳     ۲۵ شهريور ۱۳۹۲
فرمانده بسیج گفت: رئیس جمهور در سخنرانی این مراسم از سپاه درخواست کرد که یکی در مبارزه با قاچاق و دیگری همکاری برای حل مشکلات اقتصادی داشته باشد لذا ما در مورد این دو درخواست طرح هایی داریم که به دولت ارائه می کنیم.
به گزارش 598 به نقل از مهر، سردار محمد رضا نقدی رئیس سازمان بسیج در حاشیه بیستمین مجمع سراسری فرماندهان و مسئولین سپاه که امروز در مجتمع فرهنگی ولایت انجام شد در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر اینکه سخنان رئیس جمهور را در این اجلاس چگونه ارزیابی کردید، گفت: سخنان رئیس جمهور بسیار امیدبخش بود، توجه ایشان به رهنمون مقام معظم رهبری که فرمودند برای حل مشکلات نگاه به درون داشته باشیم، نشان می دهد رئیس جمهور به این مسئله توجه دارد.

وی ادامه داد: سپاه در بیانیه ای که برای تبریک ریاست جمهوری آماده کرده بود آمادگی خود را برای هر نوع همکاری با دولت اعلام کرد، رئیس جمهور در سخنرانی این مراسم از سپاه درخواست کرد که یکی در مبارزه با قاچاق و دیگری همکاری برای حل مشکلات اقتصادی داشته باشد لذا ما در مورد این دو درخواست طرح هایی داریم که به دولت ارائه می کنیم.

سردار نقدی  گفت: مبارزه با قاچاق در مرز بخش کوچکی از مبارزه است، اینکه نیروهایی بروند در مرز و با قاچاق مبارزه کنند بخش اعظم مبارزه با قاچاق نیست زیرا بخش اعظم قاچاق با ترفندهای قانونی انجام می شود و برای مبارزه با قاچاق بیشتر جنبه های اطلاعاتی کمک می کند نه حضور فیزیکی.

وی در پاسخ به دیگر سئوال مبنی بر اینکه آیا در مورد قاچاق کالا قانون ایراد دارد یا نه، گفت: نه افرادی که متخلف هستند قانون را دور می زنند. قوانین زیادی داریم برای جلوگیری از قاچاق. رئیس جمهور هم از سپاه درخواست کمک کردند البته بیشتر از توان اطلاعاتی سپاه، ولی بسیج و سپاه هر کمکی که دولت بخواهد یقینا در حد بضاعت خود در خدمت دولت خواهند بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها