کد خبر: ۱۶۵۵۹۹
زمان انتشار: ۱۱:۵۴     ۲۵ شهريور ۱۳۹۲
مربی سابق تیم فوتبال استقلال گفت: «استقلال در سه بازی آخر خود در لیگ نتوانسته گلی بزند و این موضوع نشان می‌دهد مشکلاتی در خط حمله تیم وجود دارد.»

598؛ آتیلا حجازی عقیده استقلال در گلزنی با مشکل مواجه است و برای رفع آن باید تلاش کرد. حجازی می گوید، فوتبال با یک برنامه تلویزیونی نابود نمی شود.

 

* آتیلا حجازی از دنیای فوتبال دور شده؟

- فعلا که دور از فوتبال هستم و ترجیح می دهم بازی ها را تماشا کنم و پیگیر نتایج تیم ها باشم.

 

* وضعیت استقلال را چطور می‌بینی؟

- استقلال در سه بازی آخر خود در لیگ برتر تنها یک امتیاز گرفته و این نتایج نمی تواند قابل قبول باشد. با این حال امیدوارم در ادامه مسیر استقلال موفق باشد و شرایطش را متفاوت کند.

 

* بازی این هفته با بوریرام را چگونه ارزیابی می‌کنی؟

- قطعا بازی آسانی نخواهد بود و بوریرام در دیدار رفت هم نشان داد تیم خطرناکی است و نباید از آنها غافل شد. بوریرام صدرنشین لیگ تایلند است و تا به حال شکستی را هم تجربه نکرده و از بازیکنان خارجی توانمندی بهره می برد.

 

* این که استقلالی‌ها چند روز زودتر به تایلند رفتند را تصمیم درستی می‌دانی؟

- به نظرم اقدام بدی نبود و با توجه به این که شرایط آب و هوایی تهران با تایلند متفاوت است، برای تطبیق دادن بازیکنان با محیط این کشور لازم بود. شرجی بودن هوای تایلند می تواند کار را دشوار کند اما بازیکنان باید تمام تلاش خودشان انجام بدهند تا نتیجه مطلوبی بگیرند.

 

* نتایج اخیر استقلال در لیگ می‌تواند در این بازی تاثیر بگذارد؟

- بازیکنان باید رقابت های لیگ را فراموش کنند و حواسشان به بازی با بوریرام باشد تا در این دیدار بهترین نتیجه را رقم بزنند.

 

* به نظرت استقلال مشکل گلزنی ندارد؟!

- استقلال در سه بازی آخر خود در لیگ نتوانسته گلی بزند و این موضوع نشان می دهد مشکلاتی در خط حمله تیم وجود دارد که اعضای کادر فنی برای رفع آن باید طرح و برنامه ای داشته باشند.

 

* جای خالی یک هافبک طراح در تیم احساس می‌شود؟!

- هر تیمی نیاز به یک پلی میکر دارد اما استقلال بعد از جدایی مجتبی جباری موفق نشد بازیکن خوبی را جذب کند و جای خالی هافبک بازیساز احساس می شود.

 

* عده‌ای از کارشناسان عقیده دارند استقلال تیم پیری است. تو در این خصوص چه نظری داری؟

- استقلال بازیکنان باتجربه و نام آشنایی در اختیار دارد و در فوتبال حرفه ای نباید به سن و سال توجه کرد و مهم کارایی بازیکنان است.با این حال استقلال هنوز مدعی قهرمانی در لیگ است و در آسیا هم می تواند به موفقیت برسد.

 

* در چند روز گذشته امیر قلعه‌نویی علیه برنامه 90 جبهه‌گیری کرده است. این صحبت‌ها نمی‌تواند حاشیه‌ساز شود؟!

- قطعا می تواند تاثیر منفی بگذارد اما عقیده دارم یک برنامه نمی تواند باعث نابودی فوتبال شود و نمی دانم قلعه نویی چرا این گونه صحبت کرده است! عادل فردوسی پور را می شناسم و فرد تحصیل کرده ای است و در واقع اگر این برنامه هم نبود، فوتبال رونقی نداشت و شور و حالش را از دست می داد.

 

* نتیجه دیدار چهارشنبه را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟

- استقلال اگر بتواند در دقایق ابتدایی بازی به گل برسد، خیالش آسوده می شود و در آن شرایط بوریرام برای صعود نیاز به 3 گل خواهد داشت. به همین خاطر گلزنی در تایلند خیلی به نفع استقلال است و در خط دفاعی هم باید مراقب مهاجمان میزبان باشند تا اجازه خودنمایی به تایلندی ها را ندهند.

برنا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها