کد خبر: ۱۶۵۴۳۳
زمان انتشار: ۱۵:۴۲     ۲۴ شهريور ۱۳۹۲
تيم پرسپوليس تا پايان هفته نهم ليگ برتر بهترين عملکرد را در بازي هاي خانگي داشته است.
به گزارش 598 به نقل ازخبرآنلاين: سرخپوشان پايتخت که در چند فصل اخير انواع و اقسام رکوردهاي منفي را ثبت کرده اند، در اين فصل به دنبال خلق رکوردهاي مثبت هستند. پرسپوليس در اين فصل هر 5 بازي خانگي خود را با برد پشت سر گذاشته و با کسب 15 امتياز از 5 بازي در صدر جدول بازي هاي خانگي قرار دارد. اين تيم مقابل تراکتورسازي(1- صفر)، مس کرمان(2- صفر)، ملوان (1- صفر)، فولاد (3-1) و گسترش فولاد (1- صفر) در آزادي پيروز شده است و در مقابل 8 گل زده، يک گل دريافت کرده است. البته بايد توجه داشت که در بازي دربي تيم پرسپوليس ميهمان استقلال بود و اين ديدار به حکم جدول يک بازي خارج از خانه براي پرسپوليس محسوب مي شود.

اما سرخپوشان پايتخت با دريافت 3 گل تا اينجاي فصل بهترين خط دفاع ليگ را در اختيار دارند. پرسپوليسي ها در اين فصل هر 270 دقيقه يا به ازاي هر 3 بازي يک گل خورده اند که دو گل در نيمه دوم و يک گل در نيمه اول بوده است. نيلسون کوريا دروازه بان 37 ساله برزيلي نيز در 6 بازي اين فصل دروازه اش را بسته نگه داشته و به همراه محمدباقر صادقي دروازه بان سايپا بطور مشترک رکوردار کلين شيت در اين فصل هستند.

سرخپوشان در اين فصل روند رو به رشدي داشته اند و با 17 امتياز در رده دوم جدول قرار گرفته اند. اين در حالي است که پرسپوليس فصل گذشته در اين مقطع از فصل با 7 امتياز و 10 گل خورده و 5 گل زده در رتبه پانزدهم قرار داشت.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها