کد خبر: ۱۶۵۴۲۶
زمان انتشار: ۱۵:۳۷     ۲۴ شهريور ۱۳۹۲
مدافع هافبک استقلال مي‌گويد مهم‌ترين مسئله براي تيمش، گل نخوردن است و به احتمال فراوان در ديدار تيمش برابر بوريرام به ميدان مي‌رود.

به گزارش 598،پژمان نوري در گفت‌وگو با ايسنا، درباره‌ي آخرين شرايط استقلال و خودش صحبت کرد. متن اين گفت‌وگو را مي‌خوانيد:
 


* از ديدار با بوريرام آغاز کنيم.
 


- بازي خيلي سختي است. آنها در آزادي آمدند و يک نمايش بسيار خوب ارائه دادند اما ما مي‌رويم تا پيروز شويم. مسئله مهم اين است که گل نخوريم و در ادامه کار به گلزني فکر کنيم. به نظرم اگر بتوانيم همان اوايل کار يک گل بزنيم کار به مراتب راحت‌تر مي‌شود. به طور قطع بوريرامي‌ها خيلي تهاجمي‌تر از بازيشان در آزادي برابر ما ظاهر مي‌شوند و ما بايد از اين مسئله نهايت استفاده را ببريم.
 


* از مصدوميتت بگو. اميدوار هستيد که به بازي با بوريرام برسيد؟

 

صبح جمعه عکس گرفتم و به دکتر ستوده دادم، ايشان همه تلاشش را به همراه دکتر نوروزي مي‌کنند تا مرا به بازي با بوريرام برسانند و البته خودم هم احساس مي‌کنم که مي‌توانم بازي کنم.
 


* پشتوانه يک گل استقلال مي‌تواند اميدوار کننده باشد؟

 

- يک گل اين اميدواري را نمي‌دهد که حتما به مرحله بعدي صعود کرده‌ايم اما دلگرمي اين را مي‌دهد که به آينده اميدوارتر باشيم. ما بايد تلاش کنيم و براي يک تساوي به بازي نکنيم چراکه اگر با اين تفکر به ميدان برويم، موفق نمي شويم. ما اگر بتوانيم باهوش و زرنگ باشيم و از موقعيت‌ها استفاده کنيم توان شکست بوريرام را در تايلند هم داريم.
 


* اگر استقلال به مرحله بعدي صعود کرد، ترجيح مي‌دهي برابر الاهلي حاضر شويد يا اف ث سئول؟
 


- در اين مرحله هرتيمي که مي‌آيد قوي است و فرقي ندارد از کدام کشور باشد. با اين حال به نظرم رويارويي با تيم‌هاي عربي کار راحت‌تري است چراکه به بازي و سبک کار آنها آشنا هستيم. فوتبال کره و ژاپن کمي فرار از آسياست و به علاوه بسيار سرعتي کار مي‌کنند که شايد همين امر براي ما مشکلاتي را به همراه داشته باشد. البته انگيزه رفتن به خانه خدا هم بي تاثير در اين نگاهم نيست.
 


* استقلال در سه بازي اخيرش تنها يک امتياز گرفته و همين امر هواداران را نگران کرده تا شايد استقلال برابر بوريرام هم ضعيف کار کند. نظر شما چيست؟
 


صد در صد شرايط ليگ قهرمانان آسيا با ليگ برتر متفاوت است. البته ما هم نبايد خودمان را گول بزنيم، يک سري مشکلات در استقلال وجود دارد که بزرگان تيم مثل آقاي قلعه‌نويي بارها به آن اشاره کرده‌اند. بايد همه اين مشکلات حل شود تا همه بازيکنان با تمرکز در ميدان حاضر شوند. ما بايد تا مي‌توانيم از ورود حاشيه به تيم جلوگيري کنيم. اعتقاد دارم وقتي حاشيه‌ها نتوانند وارد استقلال و پرسپوليس شوند، اين دو تيم موفق‌تر ظاهر مي‌شوند. با اين حال من فقط مي‌توانم از همه هواداران عزيزمان، بخاطر سه بازي اخير عذر خواهي کنم. انشالله که با برد بوريرام اين نتايج را جبران کنيم و به نوعي از هواداران دلجويي کرده باشيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها