کد خبر: ۱۶۵۴۲۱
زمان انتشار: ۱۵:۳۴     ۲۴ شهريور ۱۳۹۲
مديرفني استقلال مي‌گويد تيمش مي‌تواند با استفاده از فضاهايي که در ديدار برابر بوريرام ايجاد مي‌شود، دروازه اين تيم تايلندي را باز کند و به مرحله بعدي رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا صعود کند.

به گزارش 598،منصور پورحيدري در گفت‌وگو با ايسنا، درباره‌ي ديدار اين هفته‌ي استقلال برابر بوريرام از رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا گفت: هدف مجموعه استقلال از ابتدا رسيدن به مراحل بالايي ليگ قهرمانان آسيا بود و ليگ برتر در اولويت بعدي قرار داشت. با اين حال ما با مشکلات زياد، مصدوميت‌هاي مختلف در بازه‌هاي زماني متفاوت روبه‌رو شديم ولي با تلاشمان به اين مرحله از رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا رسيديم و به شخصه اعتقاد دارم اگر مصدومان ما به بازي با بوريرام برسند، مي‌توانيم در جمع چهار تيم برتر آسيا قرار بگيريم.
 


او در ادامه افزود: من به بازي روز چهارشنبه خيلي اميدوارم و البته فراموش نکرده‌ايم که آنها چقدر در تهران خوب کار کردند. من فکر مي‌کنم آنها براي گل زدن مجبور هستند تا باز شوند و حملات خود را تدارک ببيند، همين امر به ما کمک مي‌کند تا از فضاهاي ايجاد شده استفاده کنيم و به حريف ضربه بزنيم.
 


پورحيدري گفت: همانطور که اشاره کردم، اگر استقلال با تمامي نفرات خود به مصاف بوريرام برود، قطعا موفق خواهد شد. اعتقاد دارم نکته اساسي‌اي که بازيکنان نبايد از آن غافل شوند، ساختار دفاعي است. استقلال اگر گل نخورد هم به مرحله بعد مي‌رود و بايد به اين نکته توجه داشت چرا که حفظ ساختار دفاعي تيم، به کل بازيکنان براي ارائه يک بازي خوب کمک خواهد کرد.
 


مديرفني استقلال در پاسخ به اين سوال که آيا مي‌توان با توجه به کسب تنها يک امتياز از سه بازي اخير از سوي آبي‌پوشان اميدوار بود که چهره‌اي متفاوت از نماينده ايران برابر بوريرام شاهد بود، اظهار کرد: ما امسال از لحاظ فني کارمان را دير آغاز کرديم. متاسفانه چون شروع کارمان ديرهنگام بود، فرصت کار را نداشتيم و از لحاظ بدني افت کرديم. خيلي از بازيکنان مثل نکونام دير به تيم اضافه شدند و ما چون دير بدنسازي کرديم، کمي مشکل داريم. با اين حال هواداران حق دارند که نگران باشند اما من مطمئنم در نيم فصل دوم اين فرصت ايجاد شود تا بدنسازي کنيم، خيلي بهتر از پارسال ظاهر مي‌شويم و من اميدم به قهرماني بيشتر از سال گذشته خواهد بود. ميان اين دو ليگ هم تفاوت‌هاي زيادي وجود دارد و ما از ابتداي فصل همه هدف خود را روي اين ديدار گذاشته بوديم و با تمرکز به بوريرام فکر مي‌کنيم. بازيکنان ما سه ديدار اخير را به دست فراموشي سپرده‌اند و با آمادگي به مصاف بوريرام خواهند رفت.
 


پورحيدري در پاسخ به اين سوال که ترجيح مي‌دهد تيمش در صورت صعود به مرحله بعدي رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اسيا برابر اف ث سئول به ميدان برود يا برابر الاهلي حاضر شود، بيان کرد: فکر مي‌کنم تقابل با نماينده کره به نفع ما باشد. تيم‌هاي عربي شيطنت مي‌کنند و از لحاظ روحي، رواني برابر آنها مشکل داريم. از سويي ديگر الاهلي در اين فصل از رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا عملکردي درخشان داشته و به نظرم حريفي سخت‌تر به شمار مي‌رود.
 


مديرفني استقلال در پايان با ابراز اميدواري از صعود استقلال به مرحله بعدي رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا گفت: اميدوارم که استقلال، بوريرام را از پيش روي بردارد و چهارشنبه شب، مردم ايران را خوشحال کند. قطعا بازيکنان استقلال در اين کار همدل هستند و با لطف خدا مي‌توانيم يک گام ديگر به ستاره سوم آسيايي نزديک شويم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها