کد خبر: ۱۶۵۴۱۹
زمان انتشار: ۱۵:۳۲     ۲۴ شهريور ۱۳۹۲
آناليزور استقلال مي‌گويد تيم بوريرام در ضربات ايستگاهي بسيار خطرناک است و اين مسئله به آبي پوشان گوشزد شده است.

به گزارش 598،سيروس دين محمدي در گفت‌وگو با ايسنا، درباره‌ي ديدار روز چهارشنبه استقلال برابر بوريرام از رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا گفت: بوريرام تيم بسيار خوبي است و از سويي ديگر بسيار ناشناخته و طبيعتاً خطرناک است. آنها در ضربات ايستگاهي و کرنرها مي‌توانند بسيار خطرناک ظاهر شوند اما به دليل اينکه نياز به گلزني برابر ما دارند، احتمالا تلاش مي‌کنند تا با حملات پردامنه روي استقلال فشار وارد کنند و تصور مي‌کنم مي‌توان به راحتي از آنها امتياز گرفت. استقلال در ضد حملات تيم بسيار خوبي است و مي‌توان از ضعف‌ خط دفاعي حريف در حملات به خوبي استفاده کرد. ما نبايد در بيست دقيقه نخست گلي را دريافت کنيم و معتقدم با استفاده از ضدحملات به راحتي به گل مي‌رسيم.
 


او در ادامه افزود: ما روي قدرت تيم بوريرام در ضربات ايستگاهي کار کرده‌ايم و به همه بازيکنان هم مثل بازي رفت گوشزد کرده‌ايم که آنها در ضربات ايستگاهي بسيار خطرساز هستند. از سويي ديگر معتقدم انسجام و دوندگي بازيکنان، برگ برنده ما برابر بوريرام است و اگر بازيکنانمان بتوانند يکديگر را در طول بازي به خوبي پوشش دهند، خيال همه راحت خواهد شد.
 


آناليزور استقلال در پاسخ به اين سوال که آيا پشتوانه يک گل براي آبي‌ها در اين ديدار، چاره ساز خواهد بود يا خير، اظهار کرد: يک هيچ بهتر از دو بر يک است. همين که استقلال در بازي رفت گلي را دريافت نکرده، نکته بسيار مهمي است. اين حرفم آنجا معني پيدا مي‌کند که اگر خدايي ناکرده استقلال يک گل بخورد، هيچ چيز تمام نشده و مي‌توان با قدرت به کار ادامه داد و در ضد حملات گل تساوي را به ثمر رساند چراکه بوريرامي‌ها به هيچ وجه در دفاع مثل بازي رفت جمع نخواهند شد و قطعا به مهاجمان ما فضاهاي زيادي را مي‌دهند.
 


پيشکسوت استقلال در پايان و در پاسخ به اين سوال که ترجيح مي‌دهد در صورت صعود استقلال به مرحله بعدي رقابت‌هاي ليگ قهرمانان‌ آسيا، اين تيم برابر نماينده عربستان به ميدان برود يا کره، بيان کرد: به نظرم برخورد با اف ث سئول کره براي ما بهتر است. با آنها مي‌توان راحت‌تر بازي کرد چراکه فوتبال بازي مي‌کنند. اين درحالي است که نماينده عربستان مطابق معمول در جنگ رواني و تمارض کارش را پيش مي‌برد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها