کد خبر: ۱۶۵۱۶۱
زمان انتشار: ۱۹:۳۹     ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
سرمربي ايراني تيم فوتبال شيميزو اس‌پالس ژاپن عملکرد تاکتيکي شاگردانش مقابل ناگويا را عالي ندانست اما از پيروزي مهم تيمش ابراز رضايت کرد.
امروز (شنبه) در چارچوب هفته بيست‌و‌پنجم مسابقات فوتبال ليگ حرفه‌اي ژاپن (جي‌ليگ) تيم فوتبال شيميزو اس‎پالس موفق شد ميزبان خود ناگويا گرامپوس را با نتيجه 2 بر يک شکست دهد و تعداد بردهاي‌اش در فصل جاري را به عدد 10 برساند.

به گزارش تسنيم،افشين قطبي، سرمربي شيميزو پس از پيروزي شاگردانش مقابل ناگويا گفت: واقعاً به بازيکنانم افتخار مي‌کنم. آنها موفق شدند ابتدا نتيجه را به تساوي بکشانند و در ادامه با عملکرد قابل‌توجه خود به يک پيروزي ارزشمند دست يابند. اين پيروزي نه تنها سومين برد متوالي ما بود بلکه موفق شديم تيم خوبي همچون ناگويا را به خاطر هواداران‌مان و باشگاه شکست دهيم.

وي افزود: ما در نيمه نخست تيمي سازمان‌ يافته نشان داديم و سوار بازي بوديم، هر چند در خط حمله نتوانستيم قدرت واقعي خود را به نمايش بگذاريم. در نيمه دوم هم در حالي که يک گل دريافت کرديم در ادامه موفق شديم بهتر عمل کرده و 2 بار دروازه حريف را باز کنيم. با اينکه از لحاظ تاکتيکي راضي کننده نبوديم ولي نتيجه فوق‌العاده‌اي کسب کرديم.

گفتني است تيم فوتبال شيميزو در اين بازي توسط ژنان رادونچيچ (60) و گنکي اومائي (3+90) به گل رسيد و تنها گل ناگويا را هم تاکاهيرو ماسوکاوا در دقيقه 52 به ثمر رساند. شاگردان افشين قطبي پس از گذشت 25 هفته از رقابت‌هاي جي‌ليگ با 10 پيروزي، 5 تساوي و 10 شکست در مکان يازدهم جدول قرار دارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها