کد خبر: ۱۶۵۱۵۰
زمان انتشار: ۱۹:۳۴     ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
هافبک تيم فوتبال داماش گيلان تاکيد کرد اين تيم در مصاف با صباي قم استحقاق کسب 3 امتياز را داشته است.
محمد مختاري درباره پيروزي 2 بر يک داماش گيلان مقابل صباي قم عنوان کرد: قبل از بازي همه بچه‌ها تصميم گرفتند هر طور شده به اولين پيروزي خود در ورزشگاه خانگي دست پيدا کنيم، چون واقعاً به اين پيروزي نياز داشتيم.

به نقل از تسنيم، وي با اشاره به از دست رفتن پنالتي‌ توسط عليرضا نظيف‌کار در دقيقه 44 بازي خاطرنشان کرد: روز گذشته نظيف‌کار بدشانس بود که پنالتي خود را از دست داد چون پيش از اين همه پنالتي‌هاي خود را تبديل به گل کرده بود. از سوي ديگر وقتي نظيف‌کار پنالتي‌اش را از دست داد پيش خودم گفتم بار ديگر بدشانسي به سراغ داماش آمده اما خدا را شکر موفق شديم با نمايش خوب به پيروزي دست پيدا کنيم.

زننده گل اول تيم داماش با بيان اينکه پيروزي حق داماش بود، ادامه داد: فيلم بازي‌هاي صبا نشان مي‌داد اين تيم در بيرون از خانه خوب نتيجه مي‌گيرد اما روز گذشته آنها نتواستند کار خاصي انجام دهند و تنها 2 موقعيت روي دروازه ما داشتند.

مختاري درباره مشکلات مالي تيم داماش اظهار داشت: تاکنون پول آنچناني به ما نداده‌اند و تنها در اين چند هفته مقدار کمي پول به تيم ترزيق شده است. البته قرار است در اين هفته پول خوبي به بازيکنان پرداخت شود. پولي که اين هفته به باشگاه مي‌رسد پول زيادي نيست ولي از هيچي بهتر است.

مدافع داماش در خصوص اينکه چقدر اميدوار است جايگاه داماش بهتر از اين شود، عنوان کرد: در حال حاضر همه تيم‌ها از لحاظ امتيازي به يکديگر چسبيده‌اند و با يک پيروزي و شکست جايگاه‌شان در جدول ليگ چند پله بالا يا پايين خواهد شد. با توجه به اين مسئله و اينکه ديدار بعدي‌مان باز هم در زمين خودمان برگزار مي‌شود، اميدواريم با پيروزي مقابل تراکتورسازي چند رده در جدول صعود داشته باشيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها