کد خبر: ۱۶۵۱۱۴
زمان انتشار: ۱۸:۵۹     ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
مهدی صرامی در گفتگو با پایگاه ۵۹۸ بیان داشت:
این کارشناس فضای مجازی افزود: هک کردن و ورود غیرقانونی به صفحه شخصی افراد در فیس بوک بر ای دشمنان امری ساده است و امکان دسترسی و ورود به صفحه مدیریت افراد برای مدیران فیس بوک وجود دارد. ورود غیر قانونی به صفحه فیس بوک وزیر امور خارجه پیامی است برای مسئولین، که در پازل و زمینی که دشمن تعریف کرده است بازی نکنند زیرا محیط برای دشمن است و هویت مجازی که مطلوب دشمن است را می سازد.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، درپی انتشار مطلبی  در صفحه فیس بوک محمد جواد ظریف در حمایت از فتنه 88 و تکذیب انتشار این مطلب از سوی ایشان و اعلام سوء استفاده از صفحه فیس بوک وزیر امور خارجه از طریق ورود غیرقانونی، خبرنگار پایگاه 598 در مصاحبه ای کوتاه با مهدی صرامی مدیر عامل مجمع فعالان فضای مجازی انقلاب اسلامی و کارشناس فضای مجازی در خصوص امکان هک شدن صفحه فیس بوک و آسیب های آن به گفتگو پرداخته است.

مهدی صرامی با اشاره تهدیدهای ساخت صفحه فیس بوک به نام مسئولین اظهار داشت: ساخت صفحه فیس بوک به نام مسئولین موجب آسیب پذیری آنان و امکان مصادره به مطلوب مواضع این شخصیت ها را فراهم می کند و به طور کلی تغییر هویت و تحریف هویت مجازی در این شبکه های اجتماعی برای افراد وجود دارد که این امر آسیب های فراوانی را در پی خواهد داشت.

این کارشناس فضای مجازی افزود: هک کردن و ورود غیرقانونی به صفحه شخصی افراد در فیس بوک بر ای دشمنان امری ساده است و امکان دسترسی و ورود به صفحه مدیریت افراد برای مدیران فیس بوک وجود دارد.

وی گفت: ورود غیر قانونی به صفحه فیس بوک وزیر امور خارجه پیامی است برای مسئولین، که در پازل و زمینی که دشمن تعریف کرده است بازی نکنند زیرا محیط برای دشمن است و هویت مجازی که مطلوب دشمن است را می سازد.

مدیر عامل مجمع فعالان فضای مجازی انقلاب اسلامی در ادامه بیان نمود: اساساً همان طور که پیش تر نیز مشخص شده بود فیس بوک ظرفیت و آستانه تحمل مواضع انقلابی و مواضع اصولی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ندارد و هرگاه مواضع جمهوری اسلامی در این شبکه اجتماعی تبلیغ شده است مدیران فیس بوک با آن برخورد نموده اند.

صرامی در ادامه افزود: به طور مثال صفحه که با نام آیت الله خامنه ای در فیس بوک وجود داشت و از محبوبیت بالایی نیز برخوردار بود و همچنین صفحه ای که با نام سید حسن نصرالله در فیس بوک وجود داشت توسط مدیران فیس بوک مسدود گردید.

وی تصریح نمود: به عنوان تست کسانی که به دنبال تبریک سال نو به یهودیان بودند اگر انتقاد و یا سوالی در خصوص هولوکاست درج می کردند به سرعت می دیدند که با چه برخورد بی رحمانه ای با مطلبشان از سوی فیس بوک مواجه می شوند و این که در فیس بوک کسی بتواند سوال موثری درباره هولوکاست مطرح نماید وجود ندارد و به طور کل مدیران فیس بوک تحمل هتاکی نکردن به نظام را ندارند.

مصاحبه از هادی آیت

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها