کد خبر: ۱۶۵۰۹۸
زمان انتشار: ۱۶:۵۱     ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال ابراز امیدواری کرد با این تیم به عنوان قهرمانی آسیا دست یابد.

598؛ آندرانیک تیموریان، هافبک دفاعی استقلال اعتقاد دارد که شکست این تیم مقابل ذوب‌آهن دلیلی نمی‌شود تا خیلی‌ها نگران بازی آبی‌پوشان مقابل بوریرام تایلند باشند. آندو معتقد است که هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و بازیکنان استقلال انگیزه دارند که در بازی روز چهارشنبه از سد حریف خود عبور کرده و به جمع 4 تیم برتر آسیا راه پیدا کند. آندو در خصوص شرایط حال حاضر استقلال و دیدار مقابل بوریرام توضیح می دهد:

 

* 3 بازی و فقط یک امتیاز. قبول داری این نتایج خیلی بد است؟

- اگر بخواهید فقط به همین 3 بازی نگاه کنید طبیعتاً بد است و ما باید بیشتر امتیاز می‌گرفتیم اما لیگ برتر فقط همین 3 بازی نیست. یک تیم برای قهرمان شدن باید در مجموع عملکرد خوبی داشته باشد و امتیازها را جمع کند. این درست است که از دست دادن 8 امتیاز در 3 بازی اصلاً خوب نیست ولی ما فرصت جبران داریم.

 

* پس به آینده خوشبینی؟

- دلیلی ندارد خوشبین نباشم. مقابل همین ذوب‌آهن چند  موقعیت صددرصد گل از دست دادیم و از داوری هم ضرر کردیم. مطمئناً در این 3 بازی امتیازهایی از دست دادیم که شاید برای‌مان گران تمام شود ولی به هر حال باید در بازی‌های آینده جبران کنیم. برای جبران این امتیازها باید در بازی‌های بیرون از خانه هم برنده شویم، بازی‌های خانگی که دیگر جای خود را دارد.

 

* هواداران استقلال نگران بازی با بوریرام هستند. در این خصوص چه صحبتی داری؟

- هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و این دلیل نمی‌شود که چون به ذوب‌آهن باختیم، در بازی بعدی هم نتیجه نگیریم. قرار نیست به تایلند برویم و ببازیم. در ضمن بازیکنان استقلال اهمیت این بازی را به خوبی درک می‌کنند. اعضای کادرفنی و بازیکنان استقلال به اندازه کافی تجربه دارند که همین مسئله می‌توانند شرایط را به سود ما تغییر دهد.

 

* فکر می‌کنی برد یک بر صفر در بازی رفت مقابل بوریرام تضمین خوبی برای صعود به دور بعدی است؟

- نمی‌توان صددرصد گفت که تضمین خوبی است ولی گل نخوردن در تهران برای ما یک امتیاز مهم است. استقلال می‌تواند در تایلند به گل برسد و در نهایت به آن چیزی که می‌خواهد دست پیدا کند. ما با تیم پرقدرتی بازی داریم ولی استقلال مطمئناً حریف آسانی برای بوریرام نخواهد بود. شانس صعود ما بیشتر از بوریرام است چون در تهران گل نخوردیم.

 

* ‌چقدر احتمال می‌دهی استقلال قهرمان آسیا شود؟

- پیش بینی ممکن نیست و فعلاً هدف ما این است که این مرحله را رد کنیم تا به جمع 4 تیم برتر آسیا برسیم. برای هواداران استقلال قهرمان شدن در آسیا خیلی مهم است و همه ما دوست داریم این افتخار به کارنامه دوران ورزشی‌مان اضافه شود. به شخصه امیدوارم قهرمانی در آسیا به افتخاراتم در فوتبال اضافه شود ولی این را می‌دانم که استقلال برای رسیدن به این هدف کار سختی دارد.

 

* مثل اینکه بابت مشکلات مالی به شدت ناراحت هستید؟

- حرف زدن در مورد مشکلات مالی چیزی را الان عوض نمی‌کند و بهتر است فعلاً تمرکزمان روی بازی با بوریرام باشد. امیدوارم در آینده مسئولان فکر اساسی به حال استقلال کنند.

تسنیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها