کد خبر: ۱۶۴۹۸۱
زمان انتشار: ۱۲:۱۴     ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
آنها آنقدر عصبانی بودند که از سمت جایگاه سنتی طرفداران استقلال یک صندلی غلفتی به کنار زمین آمد انگار که بشقاب پرنده‌ای روی زمین نشسته باشد.

598،  زمانی که امیر قلعه‌نویی آنطور کنار زمین روی خط طولی فاصله بین داور چهارم و کمک داور را می‌دوید. کسی باور نمی‌کرد او همان قهرمان پنجگانه لیگ برتر ایران است. اما حقیقت همین بود امیر قلعه‌نویی اختیارات از کف داده تندترین اعتراضات ممکن را به داوری داشت، داوری که حالا حالاها نامش از ذهن طرفداران استقلال نخواهد رفت.

در همین لحظات بود که تماشاگران طرفدار استقلال از ضلع جنوبی ورزشگاه فولادشهر حملات رسمی به یداله جهانبازی را آغاز کردند. آنها آنقدر عصبانی بودند که از سمت جایگاه سنتی طرفداران استقلال یک صندلی غلفتی به کنار زمین آمد انگار که بشقاب پرنده‌ای روی زمین نشسته باشد. در این اثناء آندو تیموریان تلاش زیادی داشت تا تماشاگران را آرام کند او به سمت آنها دست خود را به سمت پایین می‌اورد که معنایش این بود که لطفا ولوم را پایین بیاورید و فحاشی را متوقف کنید.

  وی در این راستا فقط کمی موفق بود و استقلالی‌ها عصبانی از جهانبازی و البته کمی تحت تاثیر قلعه‌نویی به شعارهای خود ادامه دادند حالا این سوال پیش می‌آید که آیا ممکن است باز هم استقلال به دلیل این واکنش اخلاقی به داور دچار کسر امتیاز شود.  یادتان نرود هواداران  داماش به دلیل رفتار تندشان در بازی مقابل ملوان یک بار طعم این حکم عجیب را چشیده‌اند. اگرچه حکم کسر امتیاز برای بازی خارج از خانه فعلا توسط کمیته استیناف در دست بررسی بیشتر است و احتمال لغو آن دارد. نظر شما چیست آیا استقلال به دلیل رفتار تند طرفدارانش در بازی خارج از خانه باید جریمه شود؟

گل

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها